BCR este pentru mine un rau necesar. Este banca prin intermediul careia pot sa-mi incasez cecurile din strainatate fara a mai fi nevoit sa-mi deschid cont in valuta. La BRD asa ceva nu este posibil, desi sunt clientul lor de 10 ani.
Despre BCR nu o sa scriu prea multe, m-am obisnuit cu angajatii de la ghiseu care omit de fiecare data sa-mi spuna cat comision am de platit sau mai bine zis cate comisioane. N-am ce sa le cer, asa au fost ei instruiti. Pana la urma ce pretentii pot sa am de la ei cand BCR are reclame tv cu retardati care-si imping masina de frica sa nu piarda punctele.
Problema mea este cu cei de la BRD.
Nu ma consider un blogger influent si nici un client platinum pentru BRD. Sunt pur si simplu un client vechi care si-a achitat fata de aceasta banca toate comisioanele si care vrea putin respect. Astazi am constatat ca angajatii BRD au si alte preocupari in timpul programului. Nu, sa nu credeti ca citesc bloguri sau urmaresc discutii pe forumuri, nimic din toate astea. Ei sunt pasionati de horoscopul japonez si de trimisul de mail-uri tip spam.
hahaha mai ca nu-mi vine sa cred!
Ce anume? Mail-ul este pe bune, chiar l-am primit. In poza e o captura pe imagine, mail-ul il voi pune la dispozitia celor de la BRD daca va fi necesar.
dar inseamna ca e si real? adica chiar trimis de un functionar al bancii?
ar putea avea mari probleme la faza asta… in fine treaba lor! Eu n-as face asta.