Analizam reclame la cafea (XI)


In cazul in care nu ati apucat sa cititi aceste subiecte saptamana trecuta, la cafeaua de luni dimineata v-am pregatit niste articole interesante culese de pe cateva bloguri:

Monoranu a analizat spotul furnizorului de echipamente de siguranta Renania si intrebarea pe care si-a pus-o a fost daca Mircea Badea este un endorser bun pentru acest tip de produse.

Alecu Racoviceanu nu intelege reclamele celor de la Dedeman. Uneori cred ca nici cei de la Dedeman nu le inteleg, dar ce mai conteaza?

Am vrut acum cateva zile sa scriu doua-trei randuri despre reclama Dujardin legume netunate, dar am tot amanat. Pun spotul tv pentru cei care nu-l stiu si va spun dupa:


Cristina Pocora se intreaba pe blogul personal daca in locul blondei prostute trecuta prin mai multe operatii estetice, nu putea, la fel de bine, sa fie prezentat un barbat retusat care, în realitate sa fi fost neatragator (stirb, chel sau foarte slab). Probabil ca reclama nu ar fi fost la fel de distractiva, nu-i asa?

2 comments to Analizam reclame la cafea (XI)

Leave a Reply