De cateva zile a aparut seria noua de reclame la cognacul Cava D`ORO. Daca in 2008 Papaya Advertising rupea gura targului cu reclamele La Birt si Francezii, noua serie Cava D`ORO nu e la fel de reusita. Nu stiu inca daca reclamele au fost facute de aceeasi agentie, dar nu mai au hazul si impactul viral pe care l-au avut cele din prima serie. Acum totul se rezuma la codul de sub eticheta, razuiesti, trimiti sms si castigi. Castigi ora de ora 100 de euro sau 10.000 de euro saptamanal, bani cu care-ti cumperi ce vrei. Am vizionat de cateva ori reclamele, am cautat ceva elemente de care sa ma leg in aceasta recenzie, dar pur si simplu nu prea am ce scrie. Refuz sa cred ca reclamele sunt slabe si le mai vizionez o data, poate mi-a scapat ceva.
In prima reclama avem aceeasi protagonisti din prima serie. Unul sta pe terasa, la o masa, cu o sticla de Cava D`ORO in fata. Apare si celalalt cu o drujba in mana, noua, cu eticheta pe ea. La terasa, toti beau Cava D`ORO si unul tine in mana o bormasina, altul o trusa de scule. In prima faza nu am inteles care-i legatura dintre drujba, bormasina si cognac, dar ni se explica in finalul reclamei. Trimiti codul de sub eticheta si poti castiga “ora d`ora, euro d`euro”, bani cu care poti sa-ti iei ce vrei. Nu pot sa nu remarc faptul ca cei din reclama, care au castigat bani la aceasta promotie, nu i-au cheltuit aiurea.
A doua reclama din seria noua e tot pe terasa, la aceeasi masa, aceeasi protagonisti cu aceleasi preocupari. Bautura e mai putin importanta, codul de sub eticheta e cel care conteaza cu adevarat. In timp ce unul dicteaza si celalalt scrie un sms, pe ulita satului e zarva mare. Ni se prezinta o imagine demna de cascadorii rasului: un ATV cu remorca, in remorca un fotoliu si pe fotoliu un fericit castigator al promotiei Cava D`ORO. Inconjurat de muzicanti si de vecini, acesta isi etaleaza banii, in timp ce protagonistii nostri de la masa exclama:
“-Mai castiga omul ba, da …
-N-ai cu cine ba…”
Ma plangeam mai sus ca nu am ce scrie si pana la urma am gasit resurse. Si in prima reclama si in cea de-a doua, unul dintre protagonisti isi dorea o bormasina. Sper sa se faca si o a treia reclama care sa incheie seria cu happy end.
Păreri si păreri