Cea mai eficienta campanie publicitara din 2008 la categoria bauturi alcoolice a fost fara indoiala O picatura de stil in viata ta, realizata de Papaya Advertising pentru Coniacul Cava D’oro. O campanie amuzanta intrucat a avut un succes viral de proportii.
In primul cadru vedem un grup de oameni care se uita pe o harta. Sunt straini si clar s-au ratacit. Le sare in ajutor un om obisnuit, de la tara, care, pe langa faptul ca le intelege perfect nevoile (turistii rataciti au nevoie de gazduire si o masa calda), mai e si poliglot.
Ultima scena e cea din curte. Ajutat de nevasta, acesta pregateste o masa cu bucate traditionale si vedem grupul de turisti francezi multumiti de ospitalitatea cu care au fost tratati. Scena e intrerupta de aparitia la gard a vecinului curios, care tine in mana o sticla de Cava D`oro si 2 pahare, si care vrea sa stie ce au vrut sa manance turistii. Raspunsul ironic “mamaliga cu ceapa” il face pe vecin sa exclame: Ce vrei ba, niste tarani!
Reclama se incheie cu sloganul “Cava D`oro, o picatura de stil in viata ta”. Un slogan bun, dar brandul Cava D`oro va fi legat mai degraba de geniala replica “N-ai cu cine ba, niste tarani”!
Nu sunt reusite reclamele astea ? Eu va spun ca sunt f.f. reusite. Nu le place bă ?
CE VREI BĂ, NIŞTE ŢĂRANI !
Marin Mitru
Filmolog
[...] cognacul Cava D`ORO. Daca in 2008 Papaya Advertising rupea gura targului cu reclamele La Birt si Francezii, noua serie Cava D`ORO nu e la fel de reusita. Nu stiu inca daca reclamele au fost facute de [...]