Cand spun Coca Cola, ma gandesc la un brand international puternic, la o bautura excelenta, racoritoare si de care am auzit cu totii. Imi vin in minte reclamele la Coca Cola din preajma sarbatorilor, alea cu tirurile…
Campania de marketing pentru Coca-Cola Zero a pornit de la intrebarea: “De ce majoritatea lucrurilor bune in viata trebuie sa includa si un compromis?”, din care a rezultat: “De ce nu acelasi gust Coca-Cola cu 0 compromisuri?” fiind adaptate la mediul prin care erau comunicate:
-pe internet (“De ce nu site-uri cu 0 pop-up-uri”)
-pe cinema (“De ce nu filme cu 0 pauze publicitare?”)
-pe panouri amplasate in intersectii (“De ce nu ore de varf cu 0 intersectii blocate?” sau “De ce nu intersectii blocate cu 0 semafoare defecte?”)
-pe panouri amplasate in campus (“De ce nu o petrecere monstru cu 0 mahmureala”, “De ce nu facultate cu 0 restante?” )
Coca-Cola Zero este un produs inovator, care aduce consumatorilor, acelasi gust Coca-Cola, cu zero zahar. Pana aici, toate bune si frumoase, concept nou, inovator, produs de calitate… Le mai lipsea reclama de la televizor, asa ca au facut nu una, ci o intreaga serie de reclame penibile si dezgustatoare. Este al 10-lea post pe blog si in toate v-am spus ca suntem tara cu cele mai proaste reclame. Ultima reclama Tv la Coca Cola Zero vine sa-mi demonstreze ca am avut dreptate.
Poate nu inteleg eu, poate sunt prea pretentios si vreau doar reclame bune… Oricum, daca intelege cineva reclama de mai jos si care a fost rolul ei in promovarea noului produs Coca Cola Zero, sa-mi spuna si mie. Tot ce vad e un ochi care nu poate gusta, niste limbi care gusta dar nu vad si un creier care nu vede, nu gusta, in schimb il deranjeaza galagia pe care o fac ceilalti. Simte nevoia sa intervina in discutia contradictorie dintre ochi si limbi si, in ciuda faptului ca e un creier cu multe circumvolutiuni, in loc sa aplaneze conflictul, nu face altceva decat sa ameninte. Reclama asta ar trebui sa ma determine pe mine sa fug repede la supermarket si sa-mi iau noua sticla Coca Cola Zero?
Parca este o secventa dintr-un film horror. Reclama asta te face sa fugi ca sa-ti gasesti o ascunzatoare unde sa nu te gaseasca monstrii, nu sa cumperi sucul.