Reclamele la pasta de dinti care ruleaza acum in pauzele publicitare ma plictisesc maxim pentru ca toate, dar absolut toate urmeaza practic acelasi tipar. O persoana imbracata in halat alb, intr-un cabinet stomatologic ne enumera calitatile produsului: albeste, protejeaza, indeparteaza, previne, calmeaza, … face si drege, ca si cand noi ne-am nascut ieri si azi am descoperit pasta de dinti. Reclamele sunt slabe ca executie, mesajul este acelasi si nici un brand nu se diferentiaza prin nimic.
Asta se intampla in Romania pentru ca e criza … de idei. In Brazilia creativii din agentii sunt putini mai indrazeti si fac campanii inteligente. Ia uitati cum isi promoveaza Colgate noua linie de produse de ingrijit dantura:
Acum ca ati vazut imaginile este posibil sa nu fi observat ca doamna din prima poza are 6 degete la o mana, in cea de-a doua poza este o mana in plus iar in ultima, tanarului ii lipseste o ureche.
Scopul campaniei a fost sa demonstreze ca produsele alimentare ramase pe dinti vor atrage atentia mai mult decat orice defect fizic.
Păreri si păreri