Cu cine face banking amanta din dulap?

Am vazut zilele astea ultima reclama la creditul Divers BCR si ma intreb daca cei care au gandit-o sunt normali la cap. Daca scopul principal a fost sa atraga atentia asupra lor au reusit si de aceasta data, in schimb daca vorbim despre pozitionare, lucrurile se schimba.

Pozitionarea in termeni de marketing este definita ca tehnica prin care se incearca crearea unei imagini sau a unei identitati in mintile pietei tinta/grupului tinta caruia ii este adresat produsul sau marca.

Iata cum incearca BCR sa se pozitioneze:


Cu cine face banking amanta din dulap?

Privind imaginile n-am inteles care este legatura cu creditul Divers BCR? Sotul infidel va avea mai multi bani pentru amanta din dulap? Sotia face acest credit pentru ca sotul sa n-o mai insele? Amanta din dulap vrea si ea sa faca un credit sau este doar curioasa din fire?

Care sunt elementele atractive ale creditului? Pentru ce este destinat?! Este un fel de credit de nevoi personale? … Sincer n-am inteles nimic in calitate de potential client si nici nu simt nevoia sa intru pe site sa ma uit, iar de trimis SMS nici nu incape discutie.

14 comments to Cu cine face banking amanta din dulap?

  • :) ))) Probabil că, auzind cât de repede i s-a aprobat creditul la BCR soției, amanta n-a mai rezistat și era curioasă, oare cu cine face banking atât de eficient ? :) ))

  • Reclame Tv

    Normal ca asta vor sa transmita, dar in felul asta?

    Acum stau si ma intreb de ce au folosit sloganul Gandim la fel in aceasta reclama? Si BCR are fantezii cu blonde in dulap sau e ceva strict legat de infidelitate?

  • Intr-o discutie atat de interesanta si cu o miza atat de mare, niciun secret nu mai sta ascuns in dulap. Deci, stii de acum modalitatea in care trebuie sa procedezi pentru a descoperi infidelitatile partenerului: faci banking cu BCR! :P

  • Asta e prima data cand o vad. Ce tampenie ! :) )) Pe langa faptul ca aia sunt platiti degeaba, mai fac si reclame cu ce viseaza noaptea.

    Nu vad nicio legatura intre banking si ce arata reclama. Oare de ce nu dau firmele astea de publicitate faliment ?

  • Prima oara cand o vad si cu siguranta nu voi parasi ING pentru ei. BankING pe bune. ;)

  • De parere cu ciupanezul si eu.

  • Pai e clar! Grupul tinta vizat de BCR sunt romanii si stim cu totii ca o mare (mare mare) parte din romani sunt tampiti. Pentru acestia poate parea ‘cool’ sa iti inseli nevasta. Cei care se regasesc in aceasta situatie vor fi si mai cool cu un card BCR in buzunar. Reclama asta e chiar mai idioata decat cea cu masina, nevasta si punctele bonus.

  • Cehy

    BCR, nu gandim la fel.

  • Toate reclamele BCR mi se par incredibil de proaste. Sunt absolut convins că eu, nu sunt în targetul lor de clienți. Totul a început cu tipul ăla sfrijit cu față de handicapat care mă enerva la maxim.
    În plus, dacă citiți pe dexonline, veți vedea că BÁNKING s. n. Principiu de ~ = ansamblu de idei privind politica monetară, reprezentat de un grup de economiști englezi, care susțineau că mijloacele de circulație nu se pot reduce numai la aur și la simbolurile lui, ci trebuie completate cu banii de credit emiși de bănci pe baza (re)scontării polițelor comerciale. ( Adică nicio legătură cu ce vor ei să promoveze.

  • Cea mai nereusita reclama pe care o vad la tv e asta.

  • Eu cred ca se refera la credit ca la o amanta . Te lasa la greu ?

  • Marius

    BCR-ul promoveaza adulterul. Ia-ti credit ca sa iti duci amanta in vacanta.

  • Paul

    Imaginea creata prin reclama NU este falsa. Intr-adevar inselaciunea este o tactica agreeata de BCR. Am fost invitat la o prezentare de servicii si mi s-a explicat cum pot sa obtin avantaje fentand conditiile legale pt. a face creditul mai avantajos… Intrebarea bine pusa de cineva pe un blog este: cum poti sa ai incredere intr-o banca pt. care necinstea este o chestiune hazlie?.. Prin excelenta banca este institutia in care trebuie sa ai maxima incredere din toate punctele de vedere. Adulterul din reclama e prezentat hazliu, insa este un fapt de necinste, inselare, furt, crima… (indiferent de cum apare in mass media)

  • Mah mai bine fac credit la ING

Leave a Reply