Revista Biz a lansat in urma cu doua saptamani prin intermediul Blogal Initiative un concurs de creativitate pentru bloggeri cu tema Tu cum ai promova revista Biz? Fiind vorba despre o campanie inedita, prin acest articol imi anunt si eu participarea in aceasta competitie. Spun competitie pentru ca Revista Biz ofera si cateva recompense primilor clasati, si anume:
premiul 1 = 700 euro
premiul 2 = 3 telefoane HTC Wildfire
premiul 3 = 5 invitatii la Bizsmscamp editia de iarna
Iar in semn de apreciere a implicarii, toti bloggerii care participa la campania de crestere a recunoasterii brandului Biz primesc un abonament pe un an la revista Biz.
In urma cu 2 luni mi-am dat licenta in marketing, proba scrisa. Se pare ca a venit momentul si pentru proba practica. Din capul locului vreau sa-mi cer scuze pentru executie, dar photoshop-ul nu este punctul meu forte. Fara prea multe vorbe iata ce-a iesit:
Doua propuneri pentru campania indoor (clic pe poze)
Intrucat publicul tinta al revistei Biz il reprezinta managerii cu varsta intre 25-45 de ani m-am gandit ca n-ar fi rau sa se identifice cateva sali de sport din marile orase, unde oamenii de afaceri vin sa-si lucreze corpul si sa se puna pe pereti niste bannere. Poate ceva in genul celui din poza.
Si pentru ca cei de la Revista Biz au specificat ca ideile de promovare trebuie sa fie out of the box, iata si ce-a de-a doua propunere pentru campania indoor:
Cum ar fi sa mergi la toaleta in Mall, sau intr-un restaurant si ca gasesti lipit pe una din usile wc-ului un autocolant realist, care iti da impresia ca usa toaletei este din sticla si vezi inauntru?
Patru propuneri pentru campania outdoor (clic pe poze)
Pentru campania outdoor m-am gandit la niste panouri stradale amplasate in zonele business cu cladiri de birouri din marile orase.
Si pentru ca o imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte, iata 2 exemple care sigur vor atrage privirile, mai ceva ca reclamele celor de la Dedeman:
Atunci cand criza financiara iti da dureri de cap, Biz poate fi cel mai bun remediu.
Pensionarii se vor gandi probabil ca Biz este un medicament nou si vor intreba de el la farmacie. Glumesc desigur. Oricum ei nu fac parte din target.
Revista Biz organizeaza frecvent evenimente de afaceri destinate comunitatii de business. O parte din oamenii prezenti la astfel de intalniri sunt din provincie si pentru a economisi timp vin cu avionul in Bucuresti.
Ar fi frumos daca ar exista un parteneriat intre Biz si o companie de taxi iar masinile care preiau oamenii din aeroport ar fi branduite ca cea din imagine.
Zilele trecute, pe cand faceam research pentru acest articol am constatat cu mahnire ca revista Biz nu se gaseste in benzinarii. Nu stiu care-i cauza, cert este ca celelalte publicatii concurente sunt expuse spre vanzare.
Poate nu-i timpul pierdut, mai ales ca publicul tinta este mereu pe drumuri, in masina, mereu in miscare. Si din cand in cand la benzinarie. Unde este aproape imposibil sa nu-i sara in ochi acest panou, amplasat strategic chiar langa pompa.
Cam astea au fost ideile mele out of the box. Daca v-au placut aflam sambata.
Mult succes tuturor.
Later update:
Intrucat am primit cateva mail-uri in care mi se spunea ca nu prea se inteleg 2 dintre reclame, ma conformez si pun doar imaginile care conteaza cu adevarat. Sper sa se inteleaga mai bine de data asta.
Imaginea de pe masina prezinta un om de afaceri, pe bancheta din spate, rasfoind revista Biz. Pentru panoul publicitar din benzinarie am folosit in mesajul campaniei un joc de cuvinte: alimenteaza-te si fa-ti plinul. Sunt 2 expresii des folosite atunci cand mergem cu masina intr-o benzinarie. Sper ca de data aceasta am fost mai explicit. Clic pe poze.
Bafta la concurs
Multumesc Tudor, la fel si tie.
Mi-au placut ideile, mai putin aia cu colajul de pe usa toaletei. 😀
Succes! nici mie aia la toaleta nu prea mi-a placut, dar nici vreun mall n-ar fi de acord cu asta! cred 🙂
Felicitari pentru idei!
Multumesc tuturor pentru feedback.
Bafta!! ai sanse la un premiu
Bafta multa! Interesant..aia cu toilet e funny 😛
O idee foarte stralucita cu ultimele 2 poze. Super. Eu sper sa castigi. Eu folosesc mult taxiul, si daca vedeam ceva asemanator sigur imi atragea atentia si chiar deschideam subiectul de dicutie cu soferul (care probabil avea 2 clase) dupa care cumparam cu siguranta revista.
[…] castigatorii campaniei out of the box pentru revista Biz, concurs la care am participat si eu cu acest articol si pe aceasta cale doresc sa-i felicit pe cei de mai […]