Dirty water

In incercarea de a sensibiliza si a atrage atentia asupra faptului ca peste 2 miliarde de oameni din intreaga lume nu au acces la apa potabila, in 2009 de Ziua Mondiala a Apei, cei de la Unicef au avut o idee geniala care a creat un buzz imens: au impanzit Manhattan-ul cu dozatoare de la care new-yorkezii isi puteau cumpara apa murdara imbuteliata.

Existau 8 „arome” de apa murdara: malarie, holera, febra tifoida, febra dengue, hepatita, dizenterie, salmonella și febra galbena. Asa cum probabil v-ati dat seama, aceste „sortimente” reprezinta cele mai frecvente afectiuni datorate consumului de apa murdara, boli care ucid anual mii de adultii si copii din intreaga lume.

O campanie creativa executata excelent, cu imagini socante, mesaje simple, dar de impact:

Cu 1 dolar poti asigura apa potabila pentru un copil timp de 40 de zile.
Ajuta la furnizarea de apa potabila pentru tarile in curs de dezvoltare.
Tu nu ai bea apa murdara, nimeni nu ar trebui sa bea asa ceva.

Stateam si ma intrebam, oare cum ar reactiona lumea daca nitratii din apa s-ar vedea?

3 comments to Dirty water

  • Am fost foarte impresionat de acesta postare. Mi se pare o campanie foarte buna, pentru ca in felul acesta au aflat si altii ca cei din tari mai sarace nu au nici macar acces la apa potabila. Este foarte trist.

  • Cred ca a avut un impact destul de puternic

  • kenn

    Sunt curios,cati prosti au baut apa dinaia =))))))))))

Leave a Reply