Stau si ma intreb daca mesajul din acest panou publicitar a fost scris dupa ce s-a consumat o cantitate impresionanta de bere Burger sau nu. Eu cred ca dupa cateva peturi. Dar si asa, cat de euforic sa fii sa nascocesti un astfel de mesaj? „Ascultatorul e vital la bere ca minusul pentru plus.”
Ca si cum nu era de ajuns, mai fac si bannere cat blocul, sa se vada din cosmos. Poate clientii lor tinta sunt in spatiu si sloganul din reclama le este adresat lor.
Nici cei de la Dedeman nu stau degeaba, au inlocuit de curand reclamele stradale. Textele din reclame par scrise … tot dupa cateva beri.
Adică se pişă pe ele, bă, după câteva beri.
Aşa fac bărbaţii ADEVĂRAŢI.
Eu ziceam mai degraba ca-si bat joc de firmele care-i platesc sa le faca o reclama . Oamenii aia le dau un sac de bami, isi pun toate sperantele in creativitatea lor, iar ei isi bat joc.
Un slogan prost n-o sa le creaca niciodata vanzarile.
si eu credeam ca sunt singurul caruia i se par cel putin ciudate reclamele de la dedeman 😛
Stai linistit, nu esti singurul care nu le intelege.
:)))
Simpatic articolul tau. Le-ai ales bine reclamele. Faza ciudata e ca am ras la reclama cu dedeman. De obicei ma enerveaza. 😛
Si nici macar nu baui bere ca sa fiu „in ton” :)))