E criza de bani sau de idei?

Mi s-au lungit urechile in asteptarea unor reclame noi. Tot ce vad acum in pauza publicitara sunt facelift-uri la reclamele din anii trecuti. Acum intreb si eu ca omul, e criza de bani sau de idei?

Anul trecut prin vara am comentat reclama la cerealele Nestle Fitness si am scos in evidenta greselile de executie. Anul asta au modificat-o, nu se mai inchide nimeni in camera de hotel timp de 2 saptamani pentru ca nu este pregatita pentru plaja.

Tot anul trecut scriam despre reclama Golden Brau fara alcool si subliniam faptul ca in acel spot nimeni nu bea bere, nici macar nu gusta, cu toate ca sloganul era: Suntem mandri de noul Golden Brau fara alcool, incearca-l si tu! Vad ca l-au modificat si pe asta.

Acum 2 luni a aparut o serie de reclame la cascavalul Delaco. In continuare sustin ca le lipseste ceva din firul logicii, … sau poate am imbatranit eu. Ultima din serie imi aminteste de o reclama la Pepsi. Vizionati si comparati:

Reclama Delaco – Noul Miez de lapte

Reclama Pepsi – sticla de 1 litru

9 comments to E criza de bani sau de idei?

Leave a Reply