Mi s-au lungit urechile in asteptarea unor reclame noi. Tot ce vad acum in pauza publicitara sunt facelift-uri la reclamele din anii trecuti. Acum intreb si eu ca omul, e criza de bani sau de idei?
Anul trecut prin vara am comentat reclama la cerealele Nestle Fitness si am scos in evidenta greselile de executie. Anul asta au modificat-o, nu se mai inchide nimeni in camera de hotel timp de 2 saptamani pentru ca nu este pregatita pentru plaja.
Tot anul trecut scriam despre reclama Golden Brau fara alcool si subliniam faptul ca in acel spot nimeni nu bea bere, nici macar nu gusta, cu toate ca sloganul era: Suntem mandri de noul Golden Brau fara alcool, incearca-l si tu! Vad ca l-au modificat si pe asta.
Acum 2 luni a aparut o serie de reclame la cascavalul Delaco. In continuare sustin ca le lipseste ceva din firul logicii, … sau poate am imbatranit eu. Ultima din serie imi aminteste de o reclama la Pepsi. Vizionati si comparati:
Reclama Delaco – Noul Miez de lapte
Reclama Pepsi – sticla de 1 litru
ambele
Eu zic ca ar trebui sa fii mandru ca agentiile iti citesc blogul si pleaca urechea la recomandarile tale :))
Eu cred ca pur si simplu e lipsa de interes, nu se mai merita sa faci noi reclame uneori.
E criza de ambele :))
Niciuna nici alta.
Daca v-ati saturat de reclamele de la posturi romanesti, schimbati canalu’ 🙂
Cea de la Delaco mi se pare draguta; nu sunt specialist in domeniu, insa pentru muritorul de rand e chiar simpatica:)
Dar de reclamele alea noi de la hornbach, cu mosii libidinosi, sa le vedeti si pe alea… deplorabile!!!
Pai criza de bani se transforma si intr-una de idei, daca intelegeti ce vreau sa spun :))))
[…] Reclame Tv (5)Criza de idei.. […]