Pornind de la articolul Uneori mi-as dori sa am o viata ca in reclame, m-am gandit sa scriu cateva randuri legate de exagerarile din reclamele tv. In functie de numarul comentariilor pe care le veti lasa la acest articol voi decide daca fac sau nu o continuare.
Oamenii obisnuiti folosesc lucruri obisnuite
Pentru ca sunt un om obisnuit folosesc pentru spalatul vaselor un detergent obisnuit, la fel si pentru haine, iar parul mi-l spal tot cu un sampon obisnuit. Spun obisnuit pentru ca periuta mea nu vorbeste cu alte periute, pasta mea de dinti nu ma protejeaza 12 ore si nici nu-mi albeste dintii in 7 zile. Detergentul meu de vase nu se transforma in banda scotch, iar farfuriile din chiuveta mea si tavile unsuroase si pline de grasime nu se spala singure in apa rece.
Ma spal pe dinti dupa fiecare masa dar niciodata cu periuta sau pasta care trebuie, cel putin asta reiese din reclamele tv la care ma uit eu. Folosesc ca orice barbat un deodorant, dar nu pulverizez tot flaconul odata in speranta ca vor trage femeile la mine ca mustele la miere si niciodata nu dau peste transpiratie, chiar daca pe el scrie protectie 72 de ore.
Daca se intampla sa raman cu masina pe coclauri fara benzina fac autostopul pana la cea mai apropiata benzinarie, dar cand ma intorc nu dau foc masinii, pentru ca ea nu are nici o vina.
In cazul in care iau decizia sa imping masina pana la peco, odata ajuns in benzinarie … chiar pun benzina. Prefer sa pierd niste amarate de puncte decat sa rada lumea de pe stada de mine si sa ma intrebe ironic: Cu cine faci banking?
Nu am credite la banci care incurajeaza adulterul, dar nici nu as face vreodata banking cu zanul gras care poarta fustita peste costum si diadema peste chelie.
Sunt un om obisnuit si folosesc doar produse si servicii obisnuite.
Va urma? Depinde doar de voi.
Multumesc pentru incurajari, esti prea amabila.
Si eu vreau continuarea
Si eu sunt omul obisnuit din reclame.
eu fac parte din randul celor care schimba postul cand incepe publicitatea la tv; m-am saturat de manifestari ale frustrarilor sau de reclame pe intelesul “majoritatii”
Poti sa ne dai niste exemple de astfel de reclame … pe intelesul “majoritatii”?
ce faci cand dai peste reclame pe aproape toate posturile,zici ca-s vorbiti!
Eu sunt fericit, in felul asta am material pentru blog.
da… ca e pe nisa nu m-am gandit! dar intrebarea era adresata lui Tudor:))
La cum se fac reclamele garantat va urma. In Romania slabe sanse sa se schimbe ceva pe piata de publicitate.
Hmmm, eu vreau sa dau la Publicitate in Bucuresti. Poate intr-o zi vei analiza si reclame realizate de mine.
)
P.S.: hai Ceahlauuuuuul!
)
Cu siguranta nu-ti doresti sa-ti analizez creatiile in cadrul rubricii “exagerarile din reclame”
Cel mai cretin lucru sunt reclamele “mascate”. I-ati Dacia Logan de la 2000 Euro, pret ce NU include TVA, 3 sau 4 tichete rabla si mai mult de atat, acel logan este stoc, chel, fara nimic. Ce scop au aceste reclame?
In plus, reclamele de la TopShop pur si simplu ma dispera. Acele produse sunt “miraculoase”… Sunati acum!! Cado’, Cado’! Deja mi-e scarba!
Scrisul ala mic din partea de jos a ecranului ma deranjeaza si pe mine.
Vai…mi-ai facut seara mai frumoasa citind articolul asta. Dupa un week-end de toata spuma am mai ras si eu cu pofta.
)
Pasajul care m-a distrat cel mai mult a fost asta: “Daca se intampla sa raman cu masina pe coclauri fara benzina fac autostopul pana la cea mai apropiata benzinarie, dar cand ma intorc nu dau foc masinii, pentru ca ea nu are nici o vina.”
Ai fi putut baga foarte usor si un pasaj din reclama de la turneo. Totusi, un om normal la cap nu ar capia cu bataia un reprezentant amarat de vanzari.
Spor la viitoarele “episoade” daca vor mai fi.
Asta depinde doar de voi, cei care ma cititi.