Urmatorul articol este un guest post scris de Teodorescu Cosmin
Se întâmplă ceva cu industria de publicitate de la noi … şi încă ceva rău. Reclamele nu mai au farmecul de alta data, nu ne mai tin cu ochii lipiti de televizor, nu mai sunt amuzante. Nu vă este dor de Dorel, de tipul din reclama la piese originale Dacia, de vânzătorul din piaţă – “ăla negru de respira greu” ? Sau chiar şi de nebunul cu “halatu’, cât e halatu’ ?” care poate nu ne era aşa drag, dar astăzi îl apreciem mai mult pentru că nu mai e?… Toate aceste reclame au făcut istorie.
Astăzi, însă, au apărut personaje noi precum Ionel Crăciunel şi Dănuţ Gură-Bogată care nu au nici un pic de umor şi nici farmec. Ce se întâmplă cu publicitatea, de ce îşi pierde din farmec?
Dar să revenim la Ionel Crăciunel şi Dănuţ Gură-Bogată, care se aseamănă cu tipul din reclama Romulus 2.0, cel cu mojito. Toţi trei au ceva în comun: par cam întârziaţi.
“După Ionel Crăciunel, Dănuţ Gură-Bogată este cel mai nou personaj Cosmote şi este şi el inspirat din viaţa reală”, a declarat Cristian Simion, Group Creative Director Ogilvy&Mather.
Nu stiu care-i cauza, poate li se trage de la criza financiară, poate bugetele sunt mai mici sau poate nu mai exista idei creativive. Oricare ar fi motivul aşteptăm o revenire în forţă a industriei de publicitate din Romania.
Inainte erau mai putine si bune…acum mult mai multe si PROASTE! Se pare ca nu mai avem asa inspiratie…ori toata lumea s-a apucat de facut reclame si asta e rezultatul….
probabil cine stie, va reveni …sau nu.
Unele reclame realmente ti-e greu sa le intelegi. Unele dintre cele mai proaste reclame acuma sint cele de la berea neumarkt si de la unicredit tiriac, penibile mai sint….