In perioada interbelica Bucurestiul era Micul Paris, iar Matache macelaru` era un comerciant care vindea mezeluri si preparate din carne, respectat si apreciat de toti cei care-i treceau pragul. Isi trata intotdeauna clientii cu respect si era un fin cunoscator al artei culinare.
Ce are in comun Matache macelaru` din secolul trecut cu Matache macelaru`din reclama de mai jos?
Analizand imaginile, nu prea au nimic in comun. Vanzatorul din reclama e bagacios (cauta in sacosa clientului), badaran, se rasteste la bietul client si-l face de doua parale.
In trei ani de cand ruleaza pe tv s-au scris multe articole, asa ca nu am decat un singur comentariu de facut: nu stiu cati dintre voi ati bagat de seama, dar clientul din reclama iese din magazin fara sa cumpere nimic.
Pe principiu „gusturile nu se discuta”, cei de la Murfatlar au scos o reclama care seamana izbitor cu cea prezentata mai sus, doar ca aici, clientul papa-lapte este inlocuit cu Ionut (Pitbul) Atodiresei. Avem de-a face si in acest spot cu un vanzator atoatestiutor care da sfaturi si recomandari, dar pe un ton mult mai prietenos.
Au ceva in comun cele doua reclame sau mi se pare mie?
Da, reclamele se bazeaza pe aceeasi idee, doar ca au schimbat rolurile. Nu stiu de ce, dar eu cred ca ala n-a plecat cu mana goala de la nea Matache. Cel putin asa vad eu, am dat replay de cateva ori si mi se pare ca a luat ceva in mana. (sec 26)
Ma gandesc ca daca ar fi cumparat ceva ar fi aparut un prin plan cu produsul, nu?
Mda…revin din nou la parerea mea ca reclamele noastre nu sunt gandite cap coada. Pana la urma care e ideea!? Astia din greseala au aratat realitatea!?
))
Daca reclama cu macelarul este O.K., asta cu vinul si cu vedeta de kombat lasa de dorit. Parerea mea, de neavizat.