Asa incepe ziua de munca in satul in care s-a filmat reclama. O zi de munca doar pentru Mariuca, pentru ca, pentru toti ceilalti pare o zi de sarbatoare, sau poate era duminica.
Niste babe in costume traditionale stau la SPA pe sant, in fata portii si beau sana cu paiul, iar flacaii din sat se pregatesc parca pentru emisiunea „Romanii au talent” sau poate asa se face inviorarea la tara, inainte de o zi la coasa. Un gospodar tocmai si-a bagat vacile in grajd (eu stiam ca dimineata se scot la pascut, ma rog s-or fi schimbat obiceiurile) acţionând automat uşile cu telecomanda.
In cea de-a doua reclama toata lumea munceste. Babele nu mai stau la SPA, iar flacaii sunt la camp … sau poate pe alte meleaguri, la capsuni. Mi-au sarit in ochi, in prima faza, rotile de la caruta laptarului.. Cauciucuri noi si jante spitate pentru care ar fi invidios orice conducator auto, nu mai zic de carutasi. Pe principiul „munca e pentru tractoare” Georgel si Fane, s-au acomodat vremurilor in care traim si lucreaza pe calculator. Sunt bloggeri de succes ori tranzactioneaza actiuni la bursa, sau poate stau pe Facebook, cert este ca au internet wireless in acel satuc. Nici nea Ion n-a ramas in urma, si el s-a adaptat vremurilor, in aceasta reclama aparand calare pe un ATV.
Măriuca, personajul principal, ascultă muzică la căşti şi merge pe bicicletă spre „Fabrica Măriuca”, locul în care se produc lactatele cu acelaşi nume. Măriuca din reclama, (deşi e îmbrăcată in straie traditionale) nu aduce a ţărăncuţă. Mai degrabă pare o fată care a încercat de mai multe ori să intre în finala concursului „Miss fata de la tara.”
Ce parere aveti despre aceste reclame? V-au convins sa cumparati produsul?
Ce parere aveti despre mesajul: „Gustul tradiţional are poftă de ceva nou”. Cum adică, „gustul are poftă”?
Trebuie sa fii naiv sa crezi ca asemenea reclame ajuta la vanzarea produsului mai mult decat a-ti imprima in memorie numele Mariuca . Oricum dintre toate marcile de iaurt sau lactate nici un nume nu mi-a displacut mai mult decat TNUVA . Poate produsele lor sunt ok dat cuvantul TNUVA care incepe cu 2 consoane , profund strain limbilor latine , e dubios , nefiresc si nu va fi preferat de consumatori .
Mariuca , Campina … etc se vor vinde mai bine deoarece lactatele pot fi asociate cu prospetimea daca sugereaza proximitatea dintre origine si cumparator.
Au inceput sa redifuzeze spoturile, dar am remarcat ca au taiat ceva cadre.