Dupa reclama tv „Fluturele”, care a mişcat publicul telespectator şi a generat multe reactii pozitive in social media, Cosmote Romania continua comunicarea in directia “Timp sa ascultam”, venind cu o propunere concreta care ofera timpul necesar pentru a asculta şi a comunica pe indelete.
Cosmote lanseaza astazi o noua campanie de comunicare adresata abonatilor sai, care işi propune sa reitereze mesajul transmis prin platforma „Fluturele”. Noua campanie ne indeamna sa-i ascultam pe cei din jurul nostru şi ne arata cat este de importanta grija fata de cei dragi. Aceasta sugereaza ca a acorda timpul necesar pentru a asculta este probabil cea mai buna cale pentru a dobandi o stare de spirit mai buna. Noul clip sugereaza o alta abordare: exista intotdeauna o persoana careia ii pasa de tine şi ale carei intamplari ar putea sa te detaşeze de sentimentele copleşitoare. “Mama, sunt mai bine acum”, spune personajul din spot, la finalul unei conversatii cu mama sa.
Noua reclama Cosmote nu are aceeasi forta emotionala si nici nu trezeste in mine aceleasi sentimente pe care le-am trait cand am vizionat pentru prima data reclama „Fluturele”. Din pacate acesta este nivelul de creativitate din agentiile de publicitate din Romania, iar cand nu mai au de unde se inspira … se vede adevarata lor valoare.
Mult sub valoarea „Fluturelui”. Dar ce sa facem, nu se poate mereu foarte bine. Ca si cand am viziona un film extraordinar de bun, si apoi imediat sa incepem sa urmarim un altul, ceva mai slab. Prin metoda comparatiei cel slab ni se va parea si mai slab.
Oricum, consider ca Cosmote si-a ales mult mai bine ‘linia’ decat concurenta, caci la Vodafone m-am saturat de mascaricii aia, care l-a inceput erau simpatici, acum insa…, iar la Orange, doar coloana sonora din unele reclame mai tine vie atentia…
Mda…nu se compara cu cealalta (cu fluturele). Oricum are destula rabdare tipul :)))
Aici vrea sa transmita alt mesaj…dar ideea e tot de rabdare cu cei batrani – se putea ceva si mai original cred
Mult mai slaba din punct de vedere emotional decat cea cu Fluturele.
Intr-adevar, reclama cu fluturele e mai marcanta emotional, dar putin suprarealista. Cati parinti au cu ei un jurnal cu tot ce faceau copiii lor? Asta cu mama se poate intampla in fiecare zi, asta in care mai avem o mama. De aceea pot sa spun ca in continuare ce-i de la Cosmote respecta oarecum doza de sensibilitate. Actorul in rol de fiu joaca foarte bine si transmite numai din expresia fetei ceea ce si noi am simtit de atatea ori vorbind cu parintii nostri. Bravo Cosmote.
Asa se intampla cand ca agentie iti cauti muza in foldere sau in carti. Nu s-ar ridica de pe scaun sa vada realitatea cotidiana sa le pici cu ceara.
p.s. vezi de ex spotul de la BIZ difuzat acum la TV. Acolo mesajul e putin fortat in cealalta directie.
Cea cu fluturele este o preluare. Insa stau si ma intreb daca vina revine EXCLUSIV agentiilor de publicitate. Raspunsul? NU Raspunsul este ca decizia finala sta in mana clientului, nu a agentiei. El este cel care decide. Dupa umila mea parere reclamele arata nivelul de dezvoltare a clientilor/companiilor din Romania, si, mai specific a unor oameni de decizie, „alesi” in acele functii pe criterii numai de unii stiute. Bafta, deci;)
Nu am nici o indoiala ca si astfel de situatii exista, dar daca omul din agentie stie sa explice clientului riscurile si avantajele, acesta va merge pe mana lui. Sau asa ar fi normal, pana la urma reclama este creatia agentiei.
cea mai buna reclama…sper sa mai fie abordate teme asemanatoare;)
este o reclama super de cate ori o ascult imi da o lacrima mai ales ca mie mi-a murit mama acum 2 luni