Nu recomand elefant.ro

Traind intr-un oras mic de provincie, fara hipermarket-uri si mall-uri este mai greu sa gasesti tot ce ai nevoie si atunci singura varianta care-ti ramane o reprezinta magazinele online.

Nu vreau sa ma intind prea mult, pe scurt: Loredana scrie un articol despre o jucarie, vad link pe twitter, intru la ea pe blog, citesc, imi place si comand produsul de pe elefant.ro

Ca sa fie clar, asta se intampla pe data de 17 octombrie, adica fix in urma cu 15 zile.

Bun, primesc mail de la elefant.ro, confirm comanda si astept sa-mi vina produsul. Produs care intarzie sa apara, asa ca le trimit un mail in care ii intreb in ce stadiu se afla comanda mea, poate s-a pierdut pe drum. Vine si raspunsul in care imi spuneau ca nu mai au produsul pe stoc dar ma asigurau ca fac tot posibilul sa-l aduca si mi-l vor trimite in cel mai scurt timp.

Dupa cum se vede si din poza din stanga, produsul cautat de mine se vindea in toate magazinele online de jucarii din Romania, toti il aveau pe stoc mai putin elefant.ro. Din fair-play nu am anulat comanda, desi asta trebuia facut de la inceput.

Ieri primesc mail de la ei:

Sunt convins ca va pare rau pentru neplacerile create, dar incercati sa explicati asta baietelului meu care asteapta jucaria de 2 saptamani. Un lucru e sigur, niciodata niciodata dar absolut niciodata nu voi mai comanda ceva de pe elefant.ro chiar daca o sa fiti singurii care distribuie acel produs.

Azi comanzi, maine primesti

Cu nervii intinsi la maxim astazi am zis sa-mi incerc norocul si la eMag.
Surpriza, catelusul vorbitor era listat in oferta Emag si culmea, mai era si pe stoc. Simplu si fara prea mari batai de cap, azi comanzi maine primesti. Produsul, nu scuze!

Later Update:

eVision Cluj Napoca sunt neseriosi, nu-i recomand

Astazi ar fi trebuit sa-mi ajunga catelusul vorbitor. Trebuia, pentru ca nu a ajuns si nici nu va ajunge … pana marti, pentru ca abia luni mi-l pun la curier. Duduia care m-a sunat mi-a spus ca nu-i vina ei si daca nu-mi convine termenul de livrare pot oricand sa anulez comanda. La cum a gestionat situatia prevad ca va avea o cariera de mare succes in PR.

Firma care comercializeaza acest produs prin intermediul eMag si care trebuia sa se ocupe de comanda si expediere se numeste eVision, este din Cluj Napoca si in binecunoscutul spirit ardelenesc, la 2 zile dupa ce am plasat comanda ei ma suna sa-mi spuna ca mi-o vor trimite abia peste alte 2 zile plus o zi transportul …

Pentru ca asa a inteles eVision ca se fac afacerile pe internet, pentru ca isi permit si nu le pasa de clienti. Sunt curios ce au de spus cei de la eMag pentru ca indirect e in joc si imaginea lor.

Marti 6 noiembrie

Dupa 5 zile a sosit in sfarsit catelusul vorbitor. Doar catelul, fara telefoane, mailuri sau scuze pentru intarziere. eVision, nu sunteti profesionisti, nu stiti sa gestionati o situatie de criza, nu va pasa de clienti, motiv pentru care este prima si ultima data cand mai comand ceva de la voi.

65 comments to Nu recomand elefant.ro

  • Loredana

    Intr-adevar, recunosc, eu am avut noroc si cu cele 2 comenzi la ei nu am avut nicio problema – adica mi s-a livrat si catelul in cauza, dar si un pachet de carti comandat separat (si primul).

    La aceasta jucarie stiu ca tocmai se lansase si probabil am comandat printre primii. Nu stiu ce s-a intamplat la ei, insa da, stiu ca din punct de vedere al afacerii cand promiti ceva te tii de cuvant, cu alte cuvinte daca o comanda este procesata si cel care a facut comanda nu primeste imediat email ca nu mai e pe stoc jucaria… atunci aceasta trebuie livrata. Evident, la ceea ce tine de comertul online intotdeauna trebuie avut grija la stocurile precizate. Discutia e lunga si, evident, eu privesc din punctul de vedere si al afacerii, si al relatiei cu clientii dar si al clientului care nu vrea sa fie in aceasta postura niciodata. Si eu am fost in situatie similara insa cu alt furnizor, de aceea cred ca este bine ca toata lumea sa impartaseasca experientele avute.

    In final insa, intotdeauna, pierderea cea mai mare e a celui care nu se ridica la inaltimea asteptarilor 🙂

    Sper insa sa iti parvina curand catelusul de la Emag si sa va bucurati de el si tu si mai ales copilul 🙂

  • Eu am aflat asta de ceva vreme, am un dinte contra lor. Daca imi dai voie, iti las linkul postarii mele aici, am multe comentarii care ma sustin, din pacate, semn ca nu e prima oara cand se intampla.

    • Constantin

      Daca gaseam articolul tau inainte de a comanda de la ei, ce bine era …
      Oricum mi-a fost invatatura de minte si din cate am vazut in comentariile de la articolul tau nu sunt singurul. Elefant.ro chiar au o problema, tin lumea incurcata aiurea-n tramvai, comunicarea lipseste cu desavarsire apoi anuleaza comenzile. In veci nu mai comand nimic de la ei.

  • Radu

    Catelusul vorbitor de la Fisher Price este cea mai tare jucarie interactiva care s-a inventat pana acum pentru copii mici, chiar daca Antonia are 3 ani o adora :)) Sper ca astia de la eMag sa fie seriosi si sa livreze la timp.

  • Ardeleanca

    2 milioane un caine de plus? De banii astia poti sa-ti iei un pui de ciobanesc mioritic adevarat 🙂 sau daca vrei neaparat ceva interactiv mai pui ceva si-i iei copilului o tableta.

    • Constantin

      Poate in Ardeal ca la noi un pui de ciobanesc trece de 100 euro 🙂
      Oricum, nici un ciobanesc nu se compara cu catelusul vorbitor de la Fisher Price care vorbeste 2 limbi (romana si engleza), stie 10 cantece si cu ajutorul lui copilul invata mai usor albabetul, cifrele, culorile si partile corpului.
      Cat priveste tableta … mai vedem pana la Craciun 🙂

  • Ursu

    Intrebarea este… de ce nu ai mers de la inceput pe eMag???
    Plus ca potaia asta simpatica este pe piata de cel putin 3 ani si se gaseste si prin farmacii (HelpNet sau SensiBlu).
    Daca era fetita mergea si Papusa Maria care stie 99 de propozitii, cantece…

    • Constantin

      Buna intrebarea ta, sa stii ca acum privind retrospectiv si analizand situatia la rece si eu ma intreb acelasi lucru. Asta e, mi-am invatat lectia.
      In farmaciile din Piatra Neamt nu aduc decat medicamente, foarte rar jucarii.

  • Loredana

    Eu nu pot merge momentan, asa ca livrarea acasa ma ajuta – indiferent de la cine vine sau ce comand 🙂

    In rest, mai demult vazusem jucaria intr-o farmacie – dar era cu cateva zeci de lei mai scumpa decat am gasit online. Pesemne depinde si unde are sediul sau cand a luat jucaria, cine stie.

    In rest, apropo de subiectul de mai sus, la mine e baiat, asa ca trebuia sa fie ceva mai pentru el. El are si caine – real – si pisica – reala – dar evident niciunul nu vorbeste bilingv. La fel de evident, cum ziceam si in insemnarea mea initiala, chair daca e ok jucaria si are multe de invatat de la ea, nu se lasa educatia doar in seama ei 🙂

  • Ardeleanca

    Cat ghinion poti sa ai, nu stiu cum faci de ii gasesti tu doar pe cei mai neseriosi. Emag ce spune, nu le-ai dat mail?
    Ti-am zis eu ca mai bine iti luai un ciobanesc 🙂

  • Ardeleanca are dreptate mai inter”activ” decat un catelus real nu se putea 😀

  • Radu

    Lasa nu fi trist, cum ai stat 2 saptamani mai poti rezista 2-3 zile. Este urat din partea lor dar nu ai ce sa faci, daca anulezi comanda si cumperi din alta parte tot marti iti ajunge pachetul.
    Eu vreau sa vad un oficial de la Evision ca vine aici si isi cere scuze sau eventual ne explica cum sta treaba de dureaza patru zile sa procesezi o comanda. La Emag ai vorbit?

  • Constantin

    eMag nu are nici o vina, eVision se ocupa de comanda si livrare.

  • Eu traiesc intr-un oras care este unul mediu, am detoata in el, Promenada Mall, Carfour, Caufland, Metro,Bricostore etc.
    Insa ma crezi ca eu a trebuit sa imi comand un laptop dupa internet, prin emag?
    De ce am facut asta?
    Sincer nu am gasit nici o oferta care sa ma incurajeze, din fericire eu m-am putut bucura de verificarea produsului pe loc ceea ce m-a incantat destul de mult.
    Cred ca a durat 5 zile pana sa-mi vina coletul, desi putea ajunge mai rapid.

    Deci rugamentea mea ar fi sa nu faci o drama, se mai intampla.
    Eu anul trecut(iarna) am stat 3 saptamani pentru o curea!

  • Constantin

    Sandra, eu comand destul de des de la eMAG si tot timpul au fost prompti, livrarile s-au facut de pe o zi pe alta. In situatia descrisa mai sus de comanda mea s-a ocupat firma eVision din Cluj Napoca 🙁

  • Cred ca aproape fiecare individ trece macar odata pritr-o asa experienta! Se lauda ca fac si dreg, iar in realitate, lasa de dorit. Eu din cauza asta am cautat sa evit comenzile pe net. De curand am comadat niste palarii de cowboy pt ca imi trebuiau pt o sedinta foto deja programata. Imi raspunde o tipa, care, initial foarte amabila, imi zice ca sunt din acelasi oras cu mine si ca azi va pleca comanda ca sa ajunga cel tarziu maine. Eu i-am explicat faptul ca depinde foarte mult termenul, altfel nu fac comanda. M-a asigurat ca e ok dar sa revin cu un tel in juma’ de ora ca nush unde era. Buuun. Revin peste o juma de ora si imi zice ca a preluat comada, mi-a notat datele de contact si ca va fi plasata urmatoare zi, si va ajunge cel mai tarziu dupa 2 zile. Heloooo! Daca mai sunam peste inca o jum de ora se facea o saptamana!? Bun. astept sa vina palaria, si nimic….sun din nou, si ca sa vedeti, nici nu plecase de la ei. S-a scuzat doamna ca erau in renovare si nu au avut timp :)))). In final s-a dus sotul cu japca peste ei si a luat-o de la sediu ( nu vroiau sa le-o dea pentru ca trebuia sa mai achitam si transportul, care pt ei era convenabil fiind la 3 km distanta de casa noastra). Deci cum putem explica interesul si amabilitatea celor care fac comert online!? Nu era oricebisnitar, ci era un magazin online, ca sa nu se inteleaga gresit.

  • Mai bine imi spuneai, ti-l cumparam din magazinele din Iasi, ti-l trimiteam prin POSTA si ajungea mai repede 🙂

  • Cea mai „simpla si rapida solutie” :)))

  • Flori

    Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie cu o carte. Am asteptat 2 saptamani si am primit mail exact ca cel de mai sus, nu au putut s-o achizitioneze de la furnizor.

  • Nu inteleg de ce dureaza atat. Eu nu am patit sa primesc produsele peste 5 zile sau niciodata.
    Sper sa nu am parte de astfel de experiente.

  • Super, am sa iau si eu pentru baietelul meu, multumesc.

  • Cu Elefant a mers OK, dar am comandat doar carti. Ei scriu si termenul de livrare pe site.

  • madalina

    Nu este singura şi eu am făcut foarte multe comenzi pe elefant.ro nu am avut niciodată ce să le reproşez … am găsit la ei cele mai bune oferte şi le-am primit în termenul stabilit.
    pt mine ei sunt de nota 10 şi mereu îi recomand cu incredere.

  • Dan

    Elefant.ro este dezastru la capitolul relatii cu clientii!!! Am solicitat factura la niste carti electronice (ce pretentii am si eu?!), le-am scris 2 mailuri, le-am dat telefoane si te tin pe hold, iar pana la urma ti se inchide. Este prima data cand mi se intampla asta la un magazin online. Rusine!

  • 123anonim

    nu cred ca e adevarat is client fidel de la elefend am 10 cladiri mari de pe planeta 3D si mereu miau venit in 2 zile nustiu se poate dar nu cred

  • Oncescu Ciprian

    Initial am evitat sa comand de la ei datorita comentariilor negative de pe bloguri + ca si reducerile miroseau suspect.
    Apoi mi-am facut curaj si am comandat primele 2 volume din seria „Cantec de gheata si foc” (editia paperback 2013), care aveau reducere de 40%.
    Le-am comandat joi 15 august, de Sfanta Maria, dupa ora 16, iar ei mi-au confirmat ca va sosi pe 19-20 august (luni-marti). Chiar incepusem sa regret, crezand ca vor fi suprasolicitati datorita reducerilor uriase din saptamana respectiva.
    Luni a sosit pachetul in regula.
    Deci mai sunt si cazuri fericite.

  • ana

    am si eu o experienta urata cu cei de elefant .am comanadat acum un an ,doi cateva puzzle-uri de la ei .le-am ales cu multa grija si mi-a luat destul de mult timp asta iar cand le-am primit …surpriza ….mi-au trimis probabil ce le-a placut lor ,adica cu totul altele decat cele comandate .

  • RalucaF

    Am facut 6 comenzi de pe site-ul elefant.ro si nu am avut absolut nicio problema pana acum. La prima comanda m-am panicat putin deoarece intarziase vreo 3-4 zile, dar se pare ca problema era de la curier ( era foarte urata vremea, ningea foarte mult in perioada aia).
    Mi se pare o prostie sa fii asa de pornit impotriva unui site din cauza unei probleme cu stoc-ul.

  • Sa fim, seriosi, in Romania la cat e de dezvoltat comertul online, nu poti sa te astepti la prea multa seriozitate din partea vanzatorilor.
    Eu am patit ceva similar cu cei de la Cel.
    AM comandat un HDD petru laptop, am primit confirmarea comenzii, apoi mail ca a fost trimisa.
    Ma duc dupa inca doua zile la curier, acolo nimic, sun la cel si aflu ca defapt ei nici nu aveau pe stoc produsul.
    Deci puteam astepta mult si bine pentru nimic.

  • Eustache_80

    Legat de acest subiet am o experieta care intrece orice reclamatie si inca nu sa rezolvat. Situatia dureaza de pe 4 Octombrie.

    Mail catre Elefant:Am comandat de la dumneavoastra un ceas CASIO (conform print screen). Am o nedumerire privind Etanseitate: 30ATM; Etanseitate: 30ATM;etanseitatea acestui ceas, pe site scrie ca este rezistent la 30 ATM iar pe actele cu care a venit insotit ceasul nu este mentionat pe nici o pagina aceasta informatie. Nu doresc sa il stric, doar pentru faptul ca am uitat sa-l dau jos de la mana cand spal vasele. Pe ceas scrie doar ca este rezistent la apa nu si la cate atmosfere (poate nu este necesar). Mai am un ceas de la FOSIL pe care este inscriptionat si faptul ca este rezistent la apa si 10 ATM. Doresc sa-mi specificati unde este scris pe actele respective ca este rezistent la 30 ATM la fel ca pe site.

    Raspuns:Din pacate nu cred ca este specificat acest lucru in actele primite de dvs. , dar doresc sa va mentionez ca toate specificatiile din pagina produsului sunt venite direct de la furnizorii cu care elefant.ro se afla in regim de colaborare

    Mail catre Elefant:Daca dumneavoastra afisati informatii primite de la furnizor, doresc sa stiu cum pot lua legatura eu cu acestia pentru ai intreba direct pe dansi. Garantie am, dar in baza a ce? Stiu ca ceasurile cu etanseitate 30 ATM pot fi folosit in dus sau la mare, eu doresc aceasta confirmare pentru garantie, sa nu ma trezesc peste 2 saptamani ca nu mai functioneaza ceasul doar pentru ca am spalat vasele sau l-am stopit.

    Raspuns:In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, insa am asteptat un raspuns din partea furnizorului, cat si a departamentul Fashion privind sesizarea dvs.

    In urma verificarilor, din pacate informatia primita de la furnizor, privind etanseitatea de 30 ATM a fost eronata, acest ceas avand o etanseitate de doar 3 ATM.

    Acesta nu este rezistent sub apa, insa rezista la stropiri minore, deci, ideal ar fi ca acesta sa nu fie purtat in timpul dusului sau in momentul spalarii vaselor.

    Mail catre Elefant:Eroarea de pe site ati modificat-o, dar trebuie sa v-o asumati pentru ca nu producatorul a afisat informatia ci elefant.ro, si banuiesc, ca nu de la furnizor a fost problema, ci de la cei care sunt responsabili cu adaugarea produselor pe site. Daca eu nu va ceream informatii suplimentare, dumneavoastra afisati in continuare aceleasi detalii (in concluzie daca mai cumpara si alte persoane si ele erau INSELATE).
    Dumneavoastra sustineti in continuare ca are etanseitate 3 ATM dar pe ceas nu este inscriptionata aceasta informatie ( nu cred ca este un produs original), deci in concluzie nu este rezistent la apa (mici stopiri). Am mai vorbit si cu alti prieteni care au ceasuri rezistente la apa dar pe acelea sunt trecute numarul de atmosfere.

    Politica de retur o inteleg, dar, nu sunt de acord cu partea cu voucher-ul, ca eu sa primesc voucher-ul si dupa ce il primesc sa fac comanda de alt produs de valoarea aceluia.

    Raspuns:Chiar si in cazul in care, greseala apartine unui angajat elefant,ro, pentru astfel de situatii si greseli, elefant.ro ofera solutii clientului , pe care acesta le accepta sau nu, cum ar fi returul si primirea banilor.

    In acest sens, din cauza faptului ca ceasul comandat de catre dvs. nu a corespuns descrierii din site. v-am propus returnarea acestuia si primirea unui voucher pentru a il inlocui.

    Am inteles de la dvs. ca nu doriti sa asteptati generarea acestui voucher, insa, din pacate, politica site-ului si fluxul aferent returului nu ne permite scaderea sumei de returnat dintr-o comanda, inainte ca fluxul de retur sa fie finalizat

    Raspuns:In urma discutiei telefonice, returul il puteti efectua din contul de utilizator, in sectiunea „Comenzile mele”, accesand comanda din care doriti returnarea unui produs si folosind butonul portocaliu din dreapta sus „Returneaza”.

    Pentru ca scuzele noastre sa imbrace o forma mai concreta, va oferim un cod cu reducere de 50 RON pe care sa il folositi la urmatoarea comanda inregistrata pe site-ul nostru, cu produse din categoria „Fashion”.
    Cuponul a fost generat pe adresa de e-mail indicata in comanda nr.xxx

    Firma de curierat a venit si a luat ceasul dar nici pana azi nu am primit bani si la statusul RETUR este mentionat: Retur partial refuzat.

    Cui sa ma mai adresez?

  • erdogan

    Am comandat pe 26.11.2014 ceva si data estimativa e pe 01.12.2014 si spre surprinderea mea placuta,am primit comanda pe 29.11.2014. Ganditi-va cate comenzi sunt in perioada asta! Cred ca s-au perfectionat si mai ales au ascultat ce ati spus voi(asta,in Rom , mai rar!)Bravo lor!Si bravo voua ca ati „strigat”!

  • Carmen

    Este pentru prima si ultima data când Comand de la Elefant.Este curată bătaie de joc la adresa unui cumpărător de buna credință care a ales sa folosească acest site.Am comandat un ceas lee Cooper si in loc de produsul dorit au livrat un altul mai ieftin.am inrosit telefonul unde ei nu răspund niciodată si mail-ul unde m-au amânat neîncetat ca in final sa spună ca nu mai. au produsul’ dorit de mine pe stoc si nu au cum sa facă schimbul(răspunsul l-am primit după trei saptamâni de insistente)ASTA ERA O MINCIUNA PENTRU CA PE SITE PRODUSUL FIGURA „in stoc”recomand sa nu jucati ruleta rusească cu aceasta firma extrem de neserioasa.fugiti de ea văzând cu ochii…..penibili.RECUNOSC CA MI-e teama sa fac returul produsului ca sigur nu primesc banii înapoi……HALAL IN ORICE CAZ

  • Carmen

    In completare la ce am scris am omis sa spun ca :Eu am comandat de la elefant un produs mai scump ei au livrat unul mai ieftin insa eu am achita o suma cu mult mai mare decât produsul care a fost livrat.de unde recuperez eu diferența de suma pe care am plătit-o având in vedere ca ei au livrat un produs mai ieftin decât cel achitat???????????

  • JOJO

    CE DOVEZI AR TREBUI ADUSE PENTRU A FI FACUTA PUBLICA LIPSA DE PROFESIOANALISM A STE-ULUI ELEFANT???

  • JOJO

    SAU MA BINE ZIS CATE AR TREBUI SA SE MAI INTANPLE SI CATI OAMENI AR MAI TREBUI DEZAMAGITI PE PROPRIA LOR LIPSA DE SUSPICIUNE SAU MAI BINE ZIS PE PROPRIA LOR INCREDERE PENTRU CA ACEST SITE SA POATA FI ANIHILAT???

  • JOJO

    DAR DESIGUR PROBABIL CA ACEST COMENTARIU URMEAZA A FI MODERAT.INSA URMEAZA A FI MODERAT IN FOLOSUL CUI??AL VANZATORULUI SAU AL CUMPARATORULUI??DESIGUR CA IN FOLOSUL VANZATORULUI INSA DE CE??PENTRU CA BUFONERIA SA CONTINUE??

  • gafiuc neculai

    M-am convins si eu ca cei de la Elefant.ro sunt cu adevarat neseriosi.Am comandat pe data de 2 dec.2014 o carte,pe 3 dec.au confirmat comanda cu promisiunea ca pana pe data de 5 dec.voi primi coletul.Coletul l-am primit pe 8 dec. si surpriza in colet era alta carte.I-am anuntat pe acestia de eroarea facuta si au promis ca vor trimite cartea comandata dar nici pana pe data de 12 dec. nu am primit nimic.Se pare ca sunt insensibili la orice amenintare sau mesaje trimise.Reusesc cu profesionalism sa isi bata joc de clienti si acum constat ca eu nu sunt un caz singular.In 10 zile puteau sa scrie de mana cartea si sa o trimita.

  • JOJO

    Pentru cei care nu reusesc sa intre in legatura telefonica cu site-ul elefant recomand utilizarea taste 1 corespunzatoare comenzilor altfel la alte taste(exemplu:sugestii si reclamatii ei nu raspund niciodata-stiu ei ce stiu).
    Produsul pe care trebuia sa mi-l inlocuiasca mie(pentru ca au trimis un altul,alt model si pret mai mic-insa eu am achitat pretul produsului mai scump adica cel comandat) nu l-au mai trimis niciodata motivandca produsele erau deteriorate.Si atunci ma intreb,retoric,ce cautau sa figureze pe site ” in stoc”???
    Eu ,cel putin, nu mai comand niciodata nimic de la ei.Am comandat o singura data si trei saptamani am stat cu nervii intinsi pana cand mi-am asumat pierderea,cu cine sa lupt??Cu fantomele???Daca nu ar fi fost o distanta de mai bine de 500 km pana la sediul lor cu siguranta m-as fi deplasat pana acolo.Insa asa….

  • ionica

    pot confirma, sunt niste TEPARI. am comandat acum o luna 2 produse, un parfum si un tablou, parfumul avea termen de livrare 22 noiembrie, iar tabloul 11-22 decembrie. fiindca erau o singura comanda, am inteles ca vor fi trimise impreuna, la al doilea termen. surpriza insa, mi-au trimis tabloul pe 18 decembrie, dar nici urma de parfum. cand i-am intrebat daca n-au uitat sa trimita ceva, mi-au trimis un raspuns in 2 peri cum ca produsele sunt de la 2 furnizori diferiti si ca parfumul va fi trimis de catre furnizor, candva, probabil la pastele cailor. bineinteles, ca asteptand sa trimita ei comanda, am pierdut alte oferte. EVITATI-I !!!!!

  • Luci

    Nu recomand sa se cumpere de la ei…Astept de la ei un produs de 6 zile si nu sunt in stare sa-mi spuna ce este cu el, in conditiile in care am achitat in avans cu cardul. Am mai multe inregistrari telefonice cu ei in care recunosc ca la tasta 3 ( pentru relatii colete ) nu se raspunde si nici nu vor sa-mi faca transfel la un supervizor

  • Raluca

    Voi posta pe toate site-urile posibile ca ELEFANT.RO este o mare dezamagire! La o banala achizitionare de carti am solicitat factura. Buuun, primesc factura in colet DAR la datele companiei scria doar numele si orasul. Scriu mail, pentru ca la telefon nu am timp sa pierd pt ei, si solicit factura completata corect, avand in vedere ca in comanda specificasem datele COMPLETE. Mi se retrimite factura, in plus fata de cea anterioara era scris la numele firmei o fraza care era de fapt o solicitare a mea din comanda – NICI O LEGATURA CU FACTURA- . Trimit alta solicitare pentru o factura corecta, caci devenea din ce in ce mai rau.Mi se raspunde ca solicitarea mea a fost transmisa departamentului contabil care face astfel de modificari. Probabil ca la mail-uri raspunde planta de la intrare de nu poate face o factura corecta… In fine, le raspund ca astept factura in 48 de ore, in caz contrar, voi lua actiunea lor ca pe un refuz de a trimite factura pentru produsele achizitionate si ce credeti??????????????? Nu am mai primit nici un raspuns!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu am putut decat sa rad copios dar nu e de ras, pana la urma, este de speriat pe domnii de la elefant si asa, ca sa nu mai rada de oameni, imi voi suna avocatul sa le trimita niste hartii….

  • Ana

    Cu elefant.ro, am avut cea mai oribila experienta cu o achizitie online pe care am avut-o vreodata. E o pierdere crunta de timp si de nervi, iar ei sunt cei mai neseriosi oameni cu care am colaborat vreodata.
    Am inceput cu a face o comanda in 3 octombrie, 2014, care a reusit sa fie livrata in 2 transe, de catre 2 curieri diferiti (!!!) in aceeasi zi, pe 11 decembrie 2014.
    Pentru ca produsele nu corespundeau descrierii de pe site, am decis sa le returnez. Conform indicatiilor de pe site, le-am trimis un mail in care am specificat toate detaliile solicitate. Mi s-a zis sa intru in cont si sa efectuez returul. Am facut si asta, solicitand returnarea banilor, si nu un voucher, pe data de 16 decembrie. Au reusit sa trimita un curier de-abia pe data de 23 decembrie, iar banii nu i-au returnat nici pana azi, dupa o suita lunga de mailuri in care le-am solicitat sa faca acest lucru. Totul a culminat cu o plangere pe care am facut-o la Protectia Consumatorului si la care astept rezolutia.

    • Raluca

      Ana, lasa,te rog un comment dupa ce primesti un raspuns de la OPC. este de ajutor pentru toti cei „tepuiti” de elefant.ro Foarte „haios” este ca in 2013, in preajma sarbatorilor de iarna, l-am vazut pe managerul de la elefant.ro, sau ce-o fi fost, care se lauda cat de multe comenzi au si cat de seriosi sunt ei, erau printre cei de top. Televiziunea respectiva, foarte urmarita in Romanica, ar trebui sa faca acum un reportaj despre elefant.ro si in prezent ca daca vreodata au fost seriosi, acum s-au deteriorat rau!!!
      Ana, te rog posteaza un raspuns dupa ce primesti de la OPC.Multumesc anticipat.

    • roxana

      BUNA,

      ai primit banii de la elefant.ro???? si eu astept un retur de bani si se fac ca ploua!!!

  • Paul

    Am comandat si eu o pereche de pantofi la sfarsitul lui noiembrie,am primit o pereche de pantofi la care pantoful drept era vizibil folosit,am reusit sa fac returul pe 23.12.2014.Nici pana in ziua de azi,23.02.2015,dupa mai multe email-uri cu diferite scuze(ca trimit solicitarea mea catre contabilitate,ori ca in 2-3 vor trmite contravaloarea produsului)si doresc sa stiu de la cei care au facut plangeri la OPC sau prin avocati daca au obtinut vreun raspuns concret sau oficial cu privire la acesti neseriosi si nesimtiti.

  • Raluca

    Pentru toti cei care au intampinat probleme cu elefant.ro dar si pentru administratorul acestui site, am o intrebare pertinent.Ar exista o cale sa facem toti ceva pentru ca elefant.ro sa isi onoreze serviciile asa cum se cade sau sa fie inchisi?

    • Vizitator

      Cu Elefant.ro am avut multe neplaceri intr-o singura luna, iulie 2015.
      Doua comenzi neonorate.
      Una la care am primit o alta editie a cartii decat comandasem, pe care am returnat-o. Era bilingva si avea doar citate din cealalta, 50 de pagini erau in romana, iar cea de pe site pe care o comandasem avea 400 pagini. Pretul la fel: 50 de lei. Le-am spus sa puna pe site coperta editiei pe care o au si nici pana azi nu au facut asta. Nu le pasa.
      Una unde mi s-a spus ca nu exista cartile pe stoc, desi apareau „in stocul elefant.ro”, si primisem email cu factura. Totusi mi-au spus ca nu exista pe stoc si ca mi se anuleaza comanda. Le-am comandat in aceeasi zi de pe alt site, iar a doua zi au venit ambele comenzi cu acelasi curier. Soc total, va dati seama! Am sunat la ei si au spus ca ei nu stiu ce s-a intamplat! Bineinteles ca am refuzat coletul de la ei si l-am luat pe celalalt.
      Alta comanda de o carte am asteptat mult si bine si nu a venit. Telefoane, mailuri si mi s-a spus intr-un tarziu ca este posibil sa fi avut copertile deteriorate, dar cartea este cu coperti cartonate… Ce sa se deterioreze???
      Doua comenzi unde am vrut mai multe carti la fiecare comanda, am primit mail cu toate cartile si pretul total, iar cand mi-au trimis mailul cu factura, erau mai putine carti, desi scria „in stocul elefant.ro”. Nu le-am mai luat, ca nu stau sa platesc taxe postale pe cate o carte cand o primesc ei ulterior, daca pe site apar in stoc.
      Multe, multe neplaceri. Este aproape imposibil sa cumperi ceva de la ei. Eu din toate comenzile facute, nu am nimic de la ei. Toate cartile mi le-am luat de pe alte site-uri.
      Cred ca voi renunta sa mai comand ceva de la ei. Pur si simplu nu am putut cumpara, zici ca nu vor sa vanda!

  • Oana D.

    SI eu am patit exact la fel la prima mea comanda, si erau carti… Nici una nu mai era pe stoc, si asta dupa vreo 2-3 saptamani de asteptare. De atunci nu am mai comandat niciodata de la ei.

  • Alex

    Deci, aventurile mele cu elefant.ro au inceput in decembrie 2014. Am comandat carti de o valoare foarte mare pentru a le face cadou in cadrul petrecerii de Craciun organizata de compania unde lucrez. Pentru ca am avut cont la ei pe site, am plasat comanda, dar am precizat ca doresc factura efectuata pe companie. Am trimis si un mail!!! Dupa ce i-am contactat, doamna M. mi-a scris sa imi anulez comanda si sa o plasez din nou pe numele companiei. I-am spus dansei ca comanda mea a fost procesata deja (a raspuns dupa mai mult de 24 de ore) si ca am nevoie urgent de aceste carti (petrecerea avand loc in cateva zile). Si de aici au inceput discutiile cu aceasta doamna. Dansa a inceput sa imi spuna, si sustine in continuare, ca o factura pe o comanda plasata nu mai poate fi stornata si refacuta pe altcineva. Eu i-am explicat doamnei ca acest lucru este absurd si ca as dori sa vorbesc cu cineva din departamentul contabilitate. Doamna M. mi-a spus sa trimit un mail pe adresa de contact, iar acesta va fi transferat la departamentul contabilitate si ei vor solutiona aceasta problema. Acest lucru s-a intamplat in luna decembrie. Pana in acest moment nu am primit nici un raspuns (am retrimis acest mail de mai multe ori). Intre timp si colegele mele de la contabilitate au incercat sa vorbeasca cu departamentul lor, dar doamna M. nu doreste sa faca legatura. Acest lucru este absurd si imi inspira o neincredere in compania Universal Online Promotion. Ceea ce inteleg eu din discutiile cu dansii este ca nu doresc sa solutioneze aceasta problema. RUSINE!!!!

  • Madalina

    eu am cumparat un ceas scumpicel de la ei si s-a stricat in garantie. am trimis ceasul la ei pt reparatie sau inlocuit sau returnat banii in dec 2015 si au trecut 2 luni iar eu n-am primit nici ceasul inapoi si nici banii (dat fiindca nu s-a putut repara). vorba aia, si batut si cu banii luati. Reclamatie la opc n-am putut face pt ca, culmea, nu le merge formularul online. tara lui papura voda!!!!

  • Mamica

    NU IMI VINE SA CRED!Am facut comanda de un lego pt fata mea de 3 ani pe 1 IANUARIE…..ghiciti ce! COLETUL VINE DOAR IN 29 IANUARIE! Mi-au trimis un mail intai cum ca nu au primit comanda … apoi ca nu au legoul … apoi ca cine stie ce transport. M-AM SATURAT SI LE-AM ZIS VREO DOUA SI AM ANULAT COMANDA. Cand am comandat legoul de pe emag mi lau adus ziua urmatoare, cei de la elefant sunt niste neseriosi la care le dau reclamatie.

  • PETRE OLARU

    Buna ziua. vreau sa va povestesc si dvs.experienta neplacuta traita cu elefant.ro.In luna martie am comandat un tv lg de la ei,am primit produsu exact cand au zis ei,am montat tv si surpriza tv avea pete pe ecran,sun la service lg povestesc si imi spune ca trebuie sa schimbe ecranul dar trebuie o aprobare de la reprezentanta lg,reprezetanta ma trimite la elefant.Aici incepe cosmarul,spun operatorului problema si ma intreaba daca vreau sa returnez produsul sau sa mi-l inlocuiasca le spun ca vreau sa-mi inlocuiasca,imi spune ca trebuie sa trimit poze sa vada si ei,dupa ce le trimit pozele imi spun ca nu mai au produsul pe stoc si imi ramane doua variante sa merg cu el in service unde nu al primeau sau sa returnez produsul,aleg sa returnez produsil,a doua zi curierul ridica tv si dupa alte doua zile verific statusul si vad RETUR FINALIZAT CU SUCES sun la ei si imi spun ca intro zi maxim doua primesc bani,a trecut doua saptamani si nu am primit bani,dupa mai multe tel.din partea mea si mail-uri trimise primesc bani,la mail primesc raspuns dupa trei zile cu scuzele lor si ca vor incerca sa imi trimita bani. Nu voi mai cumpara niciodata de la ei sunt niste nesimtiti dupa ce i-au bani de la client isi bate joc de el.La tel iti raspunde forte greu si nu iti rezolva problemate amana ca se rezolva in cel mai scurt timp.ATENTIE DACA NU VRETI SA NI AVETI NEPLACERI VA RECOMAND SA CUMPARATI NUMAI DIN MAGAZINE,ASA VOI FACE SI EU

  • Cristian Pop

    Am cumparat un ceas Casio de la ei. L-am urmarit cateva saptamani si cum l-am vazut la reducere, l-am luat. Desi a doua zi trebuia sa-l primesc, am asteptat degeaba. A 3-a zi, sambata, am sunat eu de 3 ori. Ba ca „sa intrebam baietii de la depozit”, ba ca „sambata nu e nimeni la depozit”, ba ca „va contactam luni”. Luni nu m-a cautat nimeni. Am sunat tot eu si de data asta mi s-a spus ca a fost o eroare si ca ceasul nu era in stoc.
    Genul asta de marketing prin inselarea clientului cu stocul a tot fost folosit in comertul online din Romania. Credeam ca a disparut, odata cu firmele „purtatoare”. Se pare ca nu. Va rog sa ma ajutati sa facem cumva sa dispara. Odata cu „elefantul”. Va recomand sa nu va lasati inselati de acest magazin. Pierdeti timpul inutil. Sunt niste nesimtiti si cred ca e de dorit sa ne folosim banii la comerciantii seriosi.

  • Mihai Petcu

    Mi-am luat teapa de la Elefant pe 10.10.2016 cu un ceas ‘POLo ‘ super redus ca pret , sticat . La numerele de telefon de pe factura si site , robotul te dispera 1/4 ora dupa care totul se termina .0723653131

  • Horatiu

    Sa stati linistiti ca si eu astept o comanda la elefant.ro, facuta pe 21.11.2016, iar in 30.11.2016 aceasta inca nu a sosit. Am comandat pe germanos.ro la ora 15:30 vinerea, a 2a zi (sambata dimineata)la ora 9:00 am ridicat produsul de la FanCurier.

  • Gicu

    Ma alatur si eu cu povestea mea:
    Comanda in perioada black friday (18-20 noiembrie) Dupa 3 sapatamani de incercare de contactare a celor de la elefant am renuntat. Nu am raspuns la niciun mail si nu am „vorbit” decat cu robotul, indiferent cat am insistat.
    Supriza a fost dupa 25 de zile: ma suna curierul ca am colet de la elefant. Totul e ok, factura, produse ok.
    Dupa 2-3 zile vreau sa fac reur la un produs dar aplicatia pe site-ul lor imi spune ca nu se poate face retur pentru ca e neachitata comanda. Incerc sa iau legatura cu ei, prin toate metodele … degeaba…nimic…
    Mai astept cateva zile…poate nu le-a dat inca curierul banii. Tot nimic. Pe site zice ca nu am platit, ei nu raspund la mail sau la telefon.
    Ori renunt ori merg la ANPC!

  • Iuliana Bucur

    Experienta mea cu elefant.ro este ca am comandat o jucarie pentru copilul meu, pe care trebuia sa o primesc in doua zile, potrivit site-ului. Nici dupa 5 zile nu am primit-o. Dar as fi putut sa inteleg ca a intervenit ceva neprevazut daca, in umra multor telefoane, chat, email, as fi primit o explicatie, o precizare si de ce nu, scuze. Pentru mine elefant= lipsa de respct pentru clientii lor.

  • Oana Pop

    Eu am comandat niste carti si cosmetice pentru Craciun, pentru parintii mei. Am platit pe 19, am urmarit comanda online, si incepand de pe 23 tot spun ca nu reusesc sa dea de client. Acum comanda tot nu a ajuns, Craciunul a trecut, si Anul Nou a trecut, si cica comanda e returnata. Unde? Habar n-am, dar banii mi-au fost trasi din cont si nu mi-i da nimeni inapoi.
    La telefon nu mai poti discuta cu nimeni pentru reclamatii, iti spun sa incerci pe mesenger sau pe email. La emailuri nu mai raspund. Am scris vreo 3 pana acum. Azi am scris un mesaj la . Daca nu primesc nici aici un raspuns de acolo, ma duc la ANPC.
    Daca am fi mai multi pagubasi, poate ar avea mai mare impact plangerea. Este cineva de aici care vrea sa uneasca fortele sa depunem o plangere in comun la ANPC?

  • Adrian P

    Eu am comandat in perioada promotiei Black Friday (18.11.2016) o pereche de ghete care nici până în prezent nu au fost livrate.Este incredibila lipsa de reacție a angajaților elefant.ro la mesajele de sesizare.Nu am primit niciun fel de explicatie privind motivul neonorarii comenzii nici până acum.Nu doream decât o explicație.In tot acest timp elefant.ro anunță pe site promoții peste promoții.Sper că oamenii să își de-a seama că au șanse mari să își ia o mare teapa dacă plasează o comandă pe această platformă.Am depus o sesizare către ANPC.Va sfătuiesc și pe voi sa o faceți.Cu cat mai multe reclamații cu atat mai multe șanse să se lase cu amenzi usturătoare și cu o schimbare de atitudine in ceea ce privește servirea clienților.ELEFANT.RO ESTE UN MALL ONLINE DE RAHAT.

  • marci

    In general cand contactam un sericiu de la o firma, indiferent care ramanem cu parerea personala in functie de cum suntem serviti.Cred toate persoanele care se plang de acest magazin online dar iata ca eu (pana in prezent) sunt mai mult decat incantata. De ce ? pt ca am primit tot ce am comandat si mai noi avem acum punct de ridicare in orasul meu si nu mai platesc transportul. Probabil ca daca in viitor voi fi nemultumita atunci renunt la serviciile lor, deocamdata nu e cazul si raman fidela.

  • Mirabela

    Experienta urata cu elefant. Nu ii recomand. Am cerut un premergator de la ei. Am asteptat sa imi vina, cum am vazut ca nu ajunge comanda am vorbit cu ei. Imi spun ca nu mai au produsul pe stoc. Nu am inteles de ce a zis ca imi trimit comanda in data de 26 daca nu aveau produsul. Imi spune sa imi aleg alt produs si o sa il trimita gratis acasa. Am ales altul astept iar a zis ca ajunge intre zilele 2-6 iar a trecut timpul si nu a ajuns nimic. Am vb cu ei si imi spun ca au fost ceva probleme si nu mai pot sa imi trimita nici acest produs si atat. Cum poti sa iti bati joc de oameni si de timpul lor. Sunt niste nesimtiti nu ii recomand. Nici macar nu au bunul simt sa te anunte ca nu iti trimit produsul

  • […] lui Elefant.ro stârneau hazul în trecutul apropiat, de la cumpărături care se pierd pe drum şi se înlocuiesc cu scuze, trecând prin e-books care nu se încarcă pe tabletă sau reader, şi […]

Leave a Reply