Ma intreb si eu asa, daca n-ar fi fost descoperit si mediatizat perversul de pe Targul Ocna si a sa replica virala, reclama de mai jos ar mai fi existat?
Ori suntem la promotie, ori nu mai suntem?, isi intreaba brandul respectiv consumatorii. O domnisoara dintr-un supermarket, ajunsa la casa, este tratata ca şi cum ar fi la runda finală a concursului Vrei sa fii miliardar. Răspunde corect şi câştiga o sticla cu apa Bucovina pentru ca ori suntem la promotie, ori nu mai suntem.
Asteptam cu sufletul la gura reclamele concurentei, neaparat cu citate celebre din aceiasi clasici in viata, avandu-l in rolul principal pe Bendeac.
Mda…ce sa spun Perversu’ e tare
. Ar fi trebuit sa inregistreze la OSIM celebra tampenie. Totusi, sloganul e de impact si printr-un fenomen straniu imi ramane intr-un sertaras acolo – eu as trece-o la reclame ok chiar daca o mare companie isi asociaza numele cu un mic pervers 
Cum spuneam mai sus, astept cu sufletul la gura reclamele concurentei si reactia devoratorilor de publicitate.
astept sa apara si reclame care sa contina mult mediatizatul”nu stiu, nu stiu de astea”?
Nu esti singura care asteapta aceste reclame, dar din pacate pentru noi nu cred ca le va face cineva. Reclama Pepsi de mai sus a starnit destule reactii negative pe internet, asa ca nici un brand serios nu cred ca-si va mai asocia imaginea cu astfel de non-valori.
Reclama asta imi aminteste de o reclama stupida la detergent.Au facut si acolo reclama la doi detergenti: Alley si Nilsy.Chiar n-au bani sa faca reclame separate ? Despre reclama asta vorbesc.
Salut ! Pe langa faptul ca aveam impresia ca sunt singurul care a remarcat tampenia de reclama a astora,celebrul cocalar mai afirma si ca sparge seminte si bea Cola
) Nu e minunat ?
[...] spotul tv Ori suntem la promotie ori nu mai suntem, se intelege ca daca achizitionezi o sticla de Pepsi de 2,5 l primesti gratuit o apa Bucovina. Desi [...]