Saptamana trecuta am scris pe blog despre Simigeriile Petru din Piatra Neamt. Am pus atunci doua intrebari:
De ce nu se munceste pana la ora 20?
De ce nu se prelungeste programul pana la ora 21, macar pe timpul verii?
Am mers apoi pe pentru fani si am postat link-ul catre articol in speranta ca cel care se ocupa de monitorizarea brandului Simigeria Petru din online imi va da un raspuns. Nu ma asteptam sa-mi comenteze pe blog, dar macar un raspuns PR-istic putea sa lase pe Facebook.
Duminica, doua dintre Simigeriile Petru din Piatra Neamt erau inchise, desi mesajul de pe pagina lor de Facebook spunea: În această după-amiază vă recomandăm o plimbare relaxantă cu prietenii sau familia şi un delicios covrig cu ciocolată de la Simigeria Petru.
Din pacate au trecut 5 zile si eu inca astept un raspuns, asta in conditiile in care cel care administreaza pagina lor de Facebook a postat si ieri, ignorand mesajele mele. Stau si ma intreb, chiar va permiteti sa tratati cu indiferenta un client fidel al acestor produse si un fan declarat?
Faptul ca te ignora, nu ar trebui sa te mire. Pentru ei nu conteaza daca esti clientul lor fidel, daca esti fanul covrigilor lor. Pentru ei esti un client si atat, o alta sursa de venit.
Nu prea am vazut antreprenori care sa raspunda unor “critici”, au si ei coloana vertebrala. Nu se lasa “calcati in picioare” de un client.
Daca au succes pe piata din Piatra Neamt atunci sigur au luat in seama propunerea de a prelungi programul pana la ora 21:00. Dar de ce sa-ti dea de veste? Acum propunerea asta s-ar putea sa fie dezbatuta de catre superiori si o vor promova ca o idee a lor, pentru scumpii lor clienti.
Neseriosi.
Produsele lor sunt excelente, problema consta in faptul ca nu stiu sa comunice cu clientii si mai ales cu fanii, ceea ce in traducere libera inseamna lipsa de profesionalism.
La partea de comuicare stau prost din cate se vede
. In rest nota 10 la produse 
Hmmm, aiurea ca nu raspunde. MIe asta imi place pe pagina Farmec, cum postez ceva, imediat apare un raspuns
.
Brandurile mari nu-si permit astfel de greseli. Multe firme inca nu au inteles cat este de importanta comunicarea cu clientii, in cazul de fata cu fanii.
eu de la tine am aflat de Simigeria Petru si daca nu citeam la tine despre ei, nu mi-as fi indreptat privirile spre ei la Cluj. Am aflat ca-s si la Timisoara, da’ la cat umblu eu prin oras in ultimul timp…
Le-ai incercat produsele? Ca un consumator fidel iti spun ca sunt super gustoase, asa ca merita sa faci un drum pana in Piata Operei
Cum spuneam si mai sus, nu produsele sunt problema ci modul in care comunica. De exemplu saptamana trecuta am postat de pagina lor de Facebook si nu am primit inca raspuns.
da, da. am incercat. sunt bune.