Daca exista o vacuta mov ca element vizual central pentru ciocolata Milka de ce n-ar exista si un purcelus albastru pentru pateul Antefrig? Probabil asta si-au spus cei care, plini de creativitate au realizat spotul de mai jos. Intre timp am aflat de pe Pagina de Media ca agentia Young&Rubicam care a venit cu ideea sa vopseaca porcul in turcoaz nu mai exista, s-a desfiintat. Nici nu ma mir.
Nu prea am ce comenta pe marginea acestei reclame, pur si simplu imi jigneste inteligenta. Cum as putea eu vreodata sa cumpar un pate pentru porci? Ca din reclama eu asta inteleg: porcul merge la magazin si cere un pate. Pentru el, ca doar nu l-o fi trimis stapanul lui sa-i faca cumparaturile. Si chiar daca nu ar fi asa, de ce as cumpara un pate facut din ficatul unui porc albastru? Care-i logica?
Mai demult, chiar si reclamele la pate se faceau altfel. Uite una din vremurile de glorie ale advertisingului romanesc:
Pai si porcusorul turcoaz a fost tot din „vremurile de glorie”. Din cate stiu eu, a fost facuta acum mai mult de 5 ani si vad ca au reluat-o acum.
Pai tocmai. Asta arata ca porcul e bolnav si daca mananci pate ajungi in RAI.
Doar RedBull iti da aripi :))
Cine cumpara un pate facut din ficatul unui porc albastru? Cei care cumpara ciocolata facuta din laptele unei vacute mov, simplu 🙂
:))) Are dreptate Ardeleanca
Poate astia semnalizeaza ca pateul e la fel de natural precum si culoarea porcului :)))
Exact 🙂