Reclama pe care am pregatit-o pentru duminica aceasta este la Nivea Deo Stress Protect. Imi place foarte mult ultima lor campanie de marketing pe care au facut-o in Germania, motiv pentru care m-am gandit sa o comentam impreuna aici pe blog.
Pe scurt, in sala de asteptare a unui aeroport cateva persoane nevinovate sunt supuse unui „test de stres”. Isi vad poza in ziar, poza sub care scrie ca sunt cautate de politie, iar pe ecranele televizoarelor la Breaking News sunt prezentate ca fiind niste persoane extrem de periculoase. Dar mai bine va las sa urmariti imaginile:
Voi cum ati fi reactionat?
Foarte tare campania, creativa ! Eu cred ca as fi reactionat la fel ca si cei filmati..as fi fost socata 🙂
In general europenii stiu de gluma. Ma gandesc ca daca s-ar fi desfasurat aceasta campanie in State, sigur s-ar fi lasat cu ceva procese 🙂
Cred ca au fost si europeni mai putin incantati de gluma …
Americanii gasesc motive sa te dea pentru orice in judecata. La noi, lucrurile sunt mai permisive.