Poate-mi explica si mie cineva reclama la Scandic vodka. Eu vad asa: un tanar, jos in strada, priveste cum prietena lui ii arunca pe geam lucrurile personale. Nu ne spune nimeni de ce face asta… poate s-a saturat de el, poate a aflat ca a inselat-o, poate asta e modul ei de a face gimnastica dimineata sau poate face asta pentru ca e blonda.
El sta jos si zambeste in coltul gurii, ceea ce ma face sa cred ca nu e prima data cand i se intampla asta. Blonda sesizeaza ca tot circul ieftin facut de ea nu i-a provocat prea multa durere in suflet baiatului. Isi aminteste atunci ca singurul lucru la care tine el cel mai mult este… , nu n-ati ghicit, colectia Playboy i-o aruncase deja, e o sticla de Scandic. Asa ca i-o arunca pe geam. Baiatului ii piere zambetul din coltul gurii si i se transforma in ingrijorare, pentru moment doar, pentru ca sticla fiind din plastic, nu se sparge.
Apare pe ecran sloganul „In orice relatie exista ceva indestructibil”, baiatul ridica bucuros sticla si-i arunca un zambet blondei. Sloganul, din punctul meu de vedere e imbecil rau. Poate fi un slogan bun, doar in cazul in care cei de la Scandic si-au propus sa promoveze alcoolismul in randul tinerilor, ceva de genul: „ne certam, ne aruncam lucrurile pe geam, facem circ… apoi ne impacam la o sticla de vodka”.
Si ca sa ne bage si mai tare in ceata, reclama se termina cu un alt slogan: „Scandic, alta viata”. Adica? Ce se intampla cu cei doi? Se impaca la o sticla de Scandic si incep o noua viata, el pleaca cu sticla, o bea singur si vede viata altfel (a se citi alta viata)… care-i treaba ca nu m-am prins? N-am inteles nici de ce au folosit tineri in reclama, ei sunt targetul?
Reclama nu mi se pare proasta.
Are ceva gandit in ea.
Ideea de la care s-a plecat (cred) a fost urmatoarea:
Soganul este “alta viata” – si trebuie sa “afiseze o alta viata” evident a unui barbat, ca femeile nu beau vodca. (majoritatea)
Al 2-lea punct de interes a fost mesajul “in orice relatie exista ceva indestructibil”
Au vrut sa promoveze sticla de plastic, si faptul ca poate fi la purtator. Sticla de buzunar. (ca oricum suntem un popor de betivi)
Combinatia celor 2 sloganuri – cred ca a fost importalizata perfect intr-un clip de cateva secunde, iar mesajul a ajuns la vizitator.
Trebuie sa fii betiv ca sa intelegi reclama asta. Eu am inteles-o.
ha ha ha..deci..singurul lucru indestructibil dintr-o relatie..e sticla( neaparat de plastic) de votca!! si ma mai mir de ce-s io divortata! poi de! daca nu am cumparat scandic??
si apoi…daca, totusi, cumparam?? aveam alta viata? cu sotu..cu altu..sau intram intr-un menaj fericit cu sticla??
uite..io n-am inteles reclama asta! ( o fi din cauza ca-s femeie? ca nu-s blonda? ca nu beau votca?? )..ca-mi vine sa spun..intortocheate-s caile domnului si necunoscute!