Cand am comentat reclama la berea Stejar am facut o analiza din punctul de vedere al telespectatorului, consumator de publicitate. Daca va mai amintiti, scriam atunci ca cei de la Stejar critica concurenta. Ei bine, daca atunci o faceau discret si lasau loc de interpretari, s-au hotarat sa comunice pe intelesul tuturor. Si-au dat si ei seama pana la urma ca daca faci reclame cu catei care se pisa pe copaci n-o sa-ti creasca vanzarile. Asadar, profitand de faptul ca cei de la Bergenbier au scos o reclama dedicata zilei barbatului, au lovit din nou sub centura. Reclama Bergenbier:
Crezandu-se parca intr-o competitie Nike-Adidas sau Cola-Pepsi, si identificand berea Bergenbier ca fiind un lider de piata, cei de la Stejar ataca dur:
Nu stiu daca a fost o strategie de PR si nici nu stiu daca au castigat ceva clienti dupa reclama asta.
[...] o reclama dedicata Zilei Barbatului. Sper ca cei de la berea Stejar sa nu apara si anul acesta cu o reclama comparativa asa cum au facut anul [...]