Reclame tv si slogan neinspirat marca Dedeman


Daca s-ar face un top al celor mai proaste reclame din 2010 ar fi foarte greu de ales castigatorii pentru ca anul trecut am avut parte doar de reclame proaste. In schimb, daca s-ar face un clasament cu cele mai neinspirate reclame, clar cei de la Dedeman ar ocupa prima pozitie.

Anul trecut au impanzit tara cu reclamele lor stradale din care eu nu am inteles nimic, am scris despre asta si nu mai reiau. Apoi si-au dat seama ca nu au reclame tv si au facut vreo 3, asa, sa moara concurenta de invidie. Problema este ca nici prin aceste reclame tv, Dedeman nu reuseste sa-mi transmita nimic.

Fa o schimbare in viata ta, ar fi fost un slogan bun pentru o agentie matrimoniala sau de recrutare sau de ce nu, pentru o firma de asigurari sau un cabinet medical privat.
Fac o schimbare in viata mea atunci cand aleg sa-mi schimb locul de munca, stilul de viata, cand iau decizia de a ma lasa de fumat definitiv, sau cand decid impreuna cu sotia ca ar fi cazul sa avem un copil. Astea sunt din punctul meu de vedere niste schimbari in viata mea.

Sloganul este bun dar total nepotrivit pentru un magazin de bricolaj care-mi spune sa fac o schimbare in viata mea cumparand … atentie … vata minerala, vopsea lavabila sau o cada de baie. Pai daca achizitionez astea se cheama ca fac o schimbare in viata mea sau in casa mea?

Si ca sa inchei frumos, atasez o mostra de creativitate prin care cei de la Dedeman incearca sa ne comunice, in stilul caracteristic cu care deja ne-am obisnuit, marile reducerile de preturi si avantajele pe care ni le ofera. Intr-adevar o reducere cum n-am mai vazut.

10 comments to Reclame tv si slogan neinspirat marca Dedeman

  • Mda si asta ma duce cu gandul la alte zone, unde bluza de 80 de dolari ajungea la 15 in sales. Sales insemnand si de 3 ori redus pretul pana la o suma absolut „penibila”. Mai avem mult pana invatam ce inseamna reduceri.

    • Reclame Tv

      Ani lumina intre Romania si Austria sau Germania, cand vorbim de solduri. Eu cred ca nici copiii nostri nu vor prinde in viata asta adevaratele reduceri.

  • Tot ma penibil e Carrefour-ul, care practica mariri artificiale ca sa arate apoi ca le-au redus. Mi s-a intamplat sa cumpar un produs la pret normal si apoi sa il gasesc la reduceri …. mai scump :).

    • Reclame Tv

      Toti fac la fel, indiferent de supermarket. Si ghici ce? O vor face in continuare pentru ca romanii iubesc astfel de „reduceri”.

  • Nu prea se leaga reclama cu produsul pe care il prezinta.Ce legatura au plantatul copacilor cu vata minarala,sau faptul ca pe tip il deranjeaza zgomotul si nu aude comantariile meciului,cu vopseaua lavabila.

  • Reclame Tv

    Uite ca pentru cei de la Dedeman are, altfel nu-mi explic ce rost avea sa plateasca pentru spoturi si difuzare. Ca nu le intelege nimeni, asta-i altceva. Poate intra cineva si ne lumineaza cu un comentariu argumentat.

  • nat

    Niciodata nu am inteles reclamele de pe banerele stradale care le pun cei de la Dedeman.
    NICI UN SENS, texte fara sens si super stupide….lamuriti-ma va rog care inteleg, ex: tu faci curat in baie.el te intreaba cat te mai rujezi?? schimba macar articolele sanitare..sau ceva de genu……ce legatura are una cu alta????? In orasul de unde sunt e plin peste tot cu astfel de cacaturi..peste tot..sincer ma enerveaz f f mult cand le vad.

  • eh..chiar nu v-ati prins pana acum? tot ce inseamna spot dedeman e kkt, parerea e ca nici nu merita comentat, e varza, praf!

  • bogdan

    m-am trezit cam tarziu, e adevarat.

    pai tocmai din cauza faptului ca aceste reclame spun numai ineptii, ele reusesc sa ne atraga atentia.

    nu reusim sa intelegem de ce se alatura niste elemente total „necoplanare” si atunci creierul proceseaza informatia mai mult timp decat daca ar fi fost o reclama standard.

    la fel ca si in reclamele care au o eroare de tipar strecurata in mod intentionat: creierul vrea sa creeze ordine si atunci imediat privirea ni se indreapta catre eroare. iarasi ramanem cu reclama in minte

    nu asta vor toti „reclamistii” ?!

  • motasdana

    Uite ca pentru cei de la Dedeman are, altfel nu-mi explic ce rost avea sa plateasca pentru spoturi si difuzare. Ca nu le intelege nimeni, asta-i altceva. Poate intra cineva si ne lumineaza cu un comentariu argumentat.

Leave a Reply