In 3 februarie pe Mercedes-Benz Superdome din New Orleans este programat unul dintre evenimentele cu cea mai mare audienta in lume, Super Bowl, finala ligii profesioniste de fotbal american.
Pentru unii Super Bowl inseamna finala campionatului de fotbal, in schimb pentru cei care lucreaza in industria advertisingului dar si pentru devoratorii de publicitate din intreaga lume, Super Bowl este poate cel mai asteptat moment al anului. Marile companii cheltuiesc milioane de dolari pentru cateva secunde de reclama, ceea ce pana la urma e normal tinand cont de audienta pe care o are acest eveniment.
Pana apar reclamele pentru Super Bowl iata cum isi promoveaza cei de la Samsung masina de spalat EcoBubble:
Ca scenariu mi-a placut reclama, foarte amuzanta. Ca prelucrare video, pe alocuri are ceva scapari :))
Ingenioasa reclama… Cat despre evenimentul amintit, mai mult de atat nu stiu si nici nu ma intereseaza fotbalul american
Intre noi fie vorba … eu nu stiu nici care sunt finalistele. La Super Bowl ma intereseaza doar pauza publicitara 🙂
Vand si eu reclama pe blog pentru pauza de la SuperBowl :)) un banner afisat 30 de minunte 500 de euro 😀
Foarte comica reclama…super idee! ;)))