Va spuneam acum ceva vreme ca ma incadrez in acel procent de 1% din populatie care este deranjat de faptul ca pauza publicitara este intrerupta de film sau diverse emisiuni. Nu-mi mai place fotbalul, nu ma uit la politica iar filmele care sunt acum la tv le-am vazut acum 10 ani. In general ma uit la televizor pentru reclame, iubesc pauza publicitata.
Imi plac reclamele care ma surprind in mod placut, cele bine realizate si care reusesc sa transforme calitatile produsului in avantaje pentru client. Imi plac reclamele care au un mesaj simplu, usor de inteles, scurt, clar si direct, sincer si credibil. Iar daca la toate acestea se adauga si un strop de umor este perfect.
Ia sa vedem acum cum privesc in general oamenii reclamele:
Executia-i amuzanta dar nu ma omor dupa insight
)
Este facuta sa creeze buzz in online sau o s-o vedem si la televizor?
Reclama este special creata pentru Zilele Biz si nu o sa apara la tv. De altfel in spot apar expresii/termeni din marketing si advertising cu care poate unii nu sunt familiarizati, cum ar fi:
Era misto sa fie logo-u` mai mare.
Am luat si eu ca avea call to action.
Ia uite, s-au repozitionat astia.
Uite asa ar trebui sa vorbeasca un slogan despre valorile brandului.
Foarte bun naming-ul.
Ce buzz au creat cu campania asta in sat.
Executia-i amuzanta dar nu ma omor dupa insight.
Culmea, nu mi s-a intamplat niciodata sa ma supar ca incepe filmul sau emisiunea si se termina reclamele
) Pt pt ca 90% nu fac de sa enerveze
Marta, prin intermediul acestui spot, le transmite anumitor persoane sa iasa din birou. Target-ul lor inseamna oameni si nu pcte in statistici.