Youtube-ul ca sursa de inspiratie

Youtube-ul este o sursa inepuizabila de inspiratie pentru creativii romani care lucreaza in publicitate. De fiecare data cand apare o reclama inteligenta, noncomformista sau emotionanta cum a fost cea de la Cosmote cu fluturele sau un spot care are la baza o idee traznita cum a fost in cazul napolitanelor Alfers, lumea s-a grabit sa laude agentia si oamenii de la creatie.

Uneori lucrurile nu stau chiar asa, iar ideile bune pe care le vedem transpuse in reclame nu izvorasc tot timpul din mintile creative ale celor din agentia de publicitate ci din filmuletele funny de pe youtube.

Cred ca ati vazut cu totii ultima reclama Vodafone Clipe de poveste si de povestit, cu promotia speciala la abonamente si telefoane de Paste. Daca nu o pun aici:


Ideea de a pune 2 caini la masa nu este atat de originala pe cat ati fi tentati sa credeti. Anul trecut un filmulet care contine o scena asemanatoare a fost urcat pe youtube si a strans pana acum peste 11 milioane de vizualizari, devenind astfel un adevarat viral.


Coincidenta sau copy/paste?

 

2 comments to Youtube-ul ca sursa de inspiratie

Leave a Reply to Ardeleanca Cancel reply